Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Klinkt goed!

ik kreeg enkele zakken paardendrollen ( het Franse woord crottins vind ik eigenlijk leuker dan drollen) en een pakje over de post voor onder de Kerst trap. En een fles wijn van de cote de Meuse, hier zo’ n 50 km vandaan, daar is het klimaat toch weer wat zachter.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 4 weeks later...
Geplaatst:

🤣🤣  is niet eens een suggestieve gift 🤣

maar hij heeft wel gelijk, heb je het Holtkamp recept? linkje

zo leuk, paneer maken van brood, heb je het grof en het stof voor de paneer

ei heeft eigeel van binnen dus de ragout gaat met geel de paneer met wit

Geplaatst:

De postbode is langs geweest en heeft een pakket zaden van Van der Wal voor me meegenomen! Een doosje vol beloftes voor de zomer, wat een heerlijkheid. Ook een nieuw boek om brood uit te bakken, hou het brood topic maar in de gaten!

• Like 5

Geplaatst:
Op 19-1-2021 om 17:27, RobO zei:

🤣🤣  is niet eens een suggestieve gift 🤣

maar hij heeft wel gelijk, heb je het Holtkamp recept? linkje

zo leuk, paneer maken van brood, heb je het grof en het stof voor de paneer

ei heeft eigeel van binnen dus de ragout gaat met geel de paneer met wit

Yup, geweldig recept, gebruik het al jaren. De “gewone” kroketten van hem zijn ook top trouwens

Zoonlief is heel goed in subtiele hints afgeleverd met een koevoet. Hij lijkt nogal op zijn moeder..ahem

• Like 2

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:
43 minuten geleden, Patrijs zei:

alvast

Haha je denkt toch niet dat ze de lente halen hé? Net twee als voorgerecht op, even op de kachel opgewarmd.

• Like 2

Geplaatst:

Het pakket wat ik had gekocht bij het Land van Ons is binnengekomen. Boekweit, boekweitmeel, pannenkoekenmix met boekweit, en boekweithoning. 

Ik heb net wat boekweit geroosterd, het ruikt zalig! Straks koken. Ben benieuwd. Heb nog niet echt leuke recepten gevonden, dus ik improviseer een beetje. Suggesties en ervaringen welkom. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...