angela († maart 2025) Geplaatst: 18 december 2020 Geplaatst: 18 december 2020 Ik ben momenteel aan het werk bij een woning oplevering. Daar werd gisteren de tuin afgemaakt en ik heb alle bamboe stokken en bloempotten gekregen Ook nog een grote gouden spiegel maar dat is niet echt moestuin gebonden Quote
Mellie Geplaatst: 22 december 2020 Geplaatst: 22 december 2020 Een doos vol met leuke goodies!!! Kerstkaart en handgemaakte bonbons en wat keramieken spul. Echt zo leuk. Helemaal in mijn nopjes! Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 december 2020 Auteur Geplaatst: 22 december 2020 Klinkt goed! ik kreeg enkele zakken paardendrollen ( het Franse woord crottins vind ik eigenlijk leuker dan drollen) en een pakje over de post voor onder de Kerst trap. En een fles wijn van de cote de Meuse, hier zo’ n 50 km vandaan, daar is het klimaat toch weer wat zachter. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eefjes-Moestuin Geplaatst: 16 januari 2021 Geplaatst: 16 januari 2021 envelop met zaadjes, thanks huub 1 Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ
Mellie Geplaatst: 17 januari 2021 Geplaatst: 17 januari 2021 Hey@rorror the missing seeds. Was echt niet nodig, superlief! 1 Quote
jootje Geplaatst: 17 januari 2021 Geplaatst: 17 januari 2021 5 kruiwagens koeiemest. Blij mee! 😊🐷🐄 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 januari 2021 Geplaatst: 18 januari 2021 Een pot mirabellen jam, 1 met stoofperen op cider, 1 met chow chow relish, en een potje sambal Ook nog wat (niet-moestuin-gerelateerde-)boeken, paprika zaadjes, sla zaadjes, uhm... oh ja! een stuk schouder van een hert 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 19 januari 2021 Geplaatst: 19 januari 2021 Een kilo Hollandse gepelde garnalen van de jongste telg. Hij vond 2 garnalenkroketten p.p. veel te weinig dus of ik zo vriendelijk wilde zijn en er meer te maken.. 1 Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
RobO Geplaatst: 19 januari 2021 Geplaatst: 19 januari 2021 🤣🤣 is niet eens een suggestieve gift 🤣 maar hij heeft wel gelijk, heb je het Holtkamp recept? linkje zo leuk, paneer maken van brood, heb je het grof en het stof voor de paneer ei heeft eigeel van binnen dus de ragout gaat met geel de paneer met wit Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 januari 2021 Auteur Geplaatst: 19 januari 2021 Enkele fijne stukken kip , kruiden, spannende boeken waarvan ik eentje meteen aan t lezen ben📚📕 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 20 januari 2021 Auteur Geplaatst: 20 januari 2021 De postbode is langs geweest en heeft een pakket zaden van Van der Wal voor me meegenomen! Een doosje vol beloftes voor de zomer, wat een heerlijkheid. Ook een nieuw boek om brood uit te bakken, hou het brood topic maar in de gaten! 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 23 januari 2021 Auteur Geplaatst: 23 januari 2021 Heerlijke zachte dadels die in de mond smelten en gevriesdroogde banaan voor in de muesli😋 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 23 januari 2021 Geplaatst: 23 januari 2021 Een schepje poep! Om mee te composteren. En nog een paar van die scheppen in een veld, achter op ons landje. Daar ga ik een boel pompoenen telen. En post van Jootje, met zaadjes en een lief kaartje 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
mdubbelm Geplaatst: 23 januari 2021 Geplaatst: 23 januari 2021 Een Conferencepeer van vrienden, nog van de perenboomweggeefactie van afgelopen jaar. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 23 januari 2021 Geplaatst: 23 januari 2021 Op 19-1-2021 om 17:27, RobO zei: 🤣🤣 is niet eens een suggestieve gift 🤣 maar hij heeft wel gelijk, heb je het Holtkamp recept? linkje zo leuk, paneer maken van brood, heb je het grof en het stof voor de paneer ei heeft eigeel van binnen dus de ragout gaat met geel de paneer met wit Yup, geweldig recept, gebruik het al jaren. De “gewone” kroketten van hem zijn ook top trouwens Zoonlief is heel goed in subtiele hints afgeleverd met een koevoet. Hij lijkt nogal op zijn moeder..ahem 2 Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
appelvrouw Geplaatst: 25 januari 2021 Auteur Geplaatst: 25 januari 2021 Een zak bevroren oliebollen! Mét poedersuiker😋 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Patrijs Geplaatst: 25 januari 2021 Geplaatst: 25 januari 2021 Lekker idee dat je die alvast hebt......👍 Van de tuinbuur een kluitje pepermunt wortels geruild voor sla en prei plantjes. 1 Quote De moestuin van Patrijs
appelvrouw Geplaatst: 25 januari 2021 Auteur Geplaatst: 25 januari 2021 43 minuten geleden, Patrijs zei: alvast Haha je denkt toch niet dat ze de lente halen hé? Net twee als voorgerecht op, even op de kachel opgewarmd. 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 30 januari 2021 Auteur Geplaatst: 30 januari 2021 Meelwormen voor de kippen, ze vinden ze heerlijk. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 5 februari 2021 Geplaatst: 5 februari 2021 Het pakket wat ik had gekocht bij het Land van Ons is binnengekomen. Boekweit, boekweitmeel, pannenkoekenmix met boekweit, en boekweithoning. Ik heb net wat boekweit geroosterd, het ruikt zalig! Straks koken. Ben benieuwd. Heb nog niet echt leuke recepten gevonden, dus ik improviseer een beetje. Suggesties en ervaringen welkom. Quote
Liekie Geplaatst: 5 februari 2021 Geplaatst: 5 februari 2021 Een zakje knolselderij zaadjes van de lieve buuv Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 Sinaasappels en een chocoladereep gekregen, daar kiwi's en hamschijven voor terug gegeven Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 8 februari 2021 Auteur Geplaatst: 8 februari 2021 Een geitenkaas je met een verassing erin, bij het doorsnijden blijken er olijven en kruiden in te zitten. 😀😋 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 8 februari 2021 Geplaatst: 8 februari 2021 Stond er op het kaasje dan niet dat dat er in zou zitten? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.