Geplaatst: 2 juni 20214 j Ik heb een hoop leuke zaadjes gekregen uit een ruilenenvelop 🤩 o.a. patisson, japanse zeekraal, turkse zonnebloem en aubergine. uiteraard ook netjes meer er in gestopt dan er uit gehaald 2 juni 20214 j aangepast door marjoleinvdh
Geplaatst: 16 juni 20214 j Auteur Verlaat verjaarskado en zo.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 juni 20214 j Witlofplantjes van mijn buurvrouw, ze was haar plantjes aan het uitdunnen. Gelukkig had ik net mijn tuinbonen geruimd, nu heb ik weer plek voor nieuwe dingen. 🙂 23 juni 20214 j aangepast door Arja
Geplaatst: 30 juni 20214 j Nog van harte jarige, mooie cadeau's. Gezien ik niks krijg, geef ik mezelf een cadeautje, mag jezelf toch wel wat goeds doen niet. Voor zoontje lief spaar ik dan het hele jaar en verwen die dan lekker. Manlief vindt cadeautjes niet nodig en ovedreven, nou lekker pech gehad. Vandaag een grote lekkere caramel snoepje gekregen, van doctor bij de prik. En die bewaard voor zonemanneke, die heeft lekker gesmikkeld.
Geplaatst: 8 juli 20214 j Auteur Kijk jongens van @Edwin de gevraagde Deventer Zwartblad en extra zaadjes erbij🤗 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 juli 20214 j Daar word een mens happy van, Jet! ik heb van de week 10 joekels van aardbeiplanten gekregen. Blij mee!
Geplaatst: 8 juli 20214 j Een zwarte bes, een kruisbes en drie frambozen gekregen van mensen uit de buurt. Mijn vruchtentuin is weer uitgebreid. En een flinke toren p9 potjes, ik gebruik ze veel en het plantenasiel had nog veel liggen. 8 juli 20214 j aangepast door Arja
Geplaatst: 9 juli 20214 j Bloemen! Zo veel bloemen en een boekje en een kaart als bedankje. Ben heel blij [emoji4]
Geplaatst: 18 juli 20213 j De volkstuin van vrienden bewonderd, leuk om te zien, want wij moestuinieren zelf bij ons huis. Bessen geplukt van hun overvloed, en een stekje van een lekkere munt voor de thee. Veel ideeën uitgewisseld, zij zijn net voor het eerste jaar bezig en wij inmiddels twee jaar, we verbazen ons over hoe veel we in de afgelopen jaren al geleerd hebben. Zo'n complex is best gezellig, ik had er slechte herinneringen aan, maar hier was de sfeer heel goed en er wordt veel kennis en overtollige plantjes uitgewisseld.
Geplaatst: 21 juli 20213 j Ik heb vandaag mooie grote uitlopers van de Japanse wijnbes van @DannyL gekregen en als bonus kreeg ik nog een vijg inclusief mini vijgjes mee! Heel erg blij mee.
Geplaatst: 22 juli 20213 j Augurken, genoeg voor een grote pot. Die ga ik zoet-zuur inleggen. 1e keer, dus benieuwd.
Geplaatst: 22 juli 20213 j Campanulaatjes van mijn buurvrouw gekregen, een andere soort dan die ik zelf al had.
Geplaatst: 23 juli 20213 j Azijn! Iets wat ik zelf niet maak, maar wel lekker vind. 4 flesjes…gemaakt met sherry…witte wijn..rode wijn en champagne! 😋
Geplaatst: 24 juli 20213 j Vers gemalen Turkse koffie! De enige koffie die ik bij tijd en wijlen drink. En daarna koffiedik kijken uiteraard [emoji18][emoji1787]
Geplaatst: 25 juli 20213 j Ik kreeg gisteren een mooie hortensia van de vrienden die bij ons op bezoek waren.
Geplaatst: 27 juli 20213 j Een pot heerlijk ruikende frambozenjam. Ik weet hoe lekker het ruikt, aangezien ik vrij snel olfactorisch waarnemen hoe intens de geur was. Die heb ik vervolgens uit de hele kamer geschraapt, want boem…. Op de grond gevallen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.