Geplaatst: 18 februari 20223 j @Mellie Hoe sneu =( Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 18 februari 20223 j @Mellie wat erg. Hopelijk is de carport verzekerd. Maar het is evengoed een hoop gedoe. Had je niet vorig jaar ook stormschade aan de kas? Ik meen me te herinneren dat je veel scherven moest opruimen
Geplaatst: 18 februari 20223 j Balen Mellie ik ben bang dat er nog meer mensen last van schade gaan hebben?
Geplaatst: 19 februari 20223 j @Mellie Had je niet vorig jaar ook stormschade aan de kas? Ik meen me te herinneren dat je veel scherven moest opruimenJa dat herinner ik me ook nog goed… het is nu iets meer opruimwerk vrees ik dan toen. Ik zag gisteren al een tuinbank in tweeën liggen. Ik durf nog niet naar buiten.
Geplaatst: 19 februari 20223 j @Mellie - shit zeg, het ging ook wel tekeer. Ik hou mijn hart vast voor wat wij straks aantreffen op de tuin…
Geplaatst: 19 februari 20223 j Vandaag kreeg ik paprikazaadjes uit Hongarije, van iemand die daar regelmatig komt.
Geplaatst: 24 februari 20223 j Leuk thuiskomen: post van Arja! Superleuk! En dan ook zo royaal… het is zo veel meer dan de beloofde soesterknol zaadjes.
Geplaatst: 24 februari 20223 j Tja, als die envelop toch het land doorkruist, kan ik er beter meer leuks in stoppen.
Geplaatst: 10 maart 20223 j Zaadjes van Mellie ontvangen, leuk, dankjewel! Ze waren verkeerd bezorgd, maar gelukkig ben ik heel geduldig.
Geplaatst: 13 maart 20223 j Gister een aantal romanoblokken (sier/stapelblokken) gehad en een doos vol kweekpotjes. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 16 maart 20223 j Auteur Van Jorieke drie mooie tomatenplantjes Ida Gold gekregen, voor de eerste tomatengroei! Verder allemaal lekkere dingen, koffiesnoepjes,verschillende broodjes, lekkere biertjes, zaadjes, Passata, chutney,meelwormen voor de kippen en nog veel meer. En het belangrijkste niet vergeten, hulp in de tuin en veel gezelligheid ! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 maart 20223 j Zaadjes uit een erfenis. Bijzonder, nu ga ik aan haar denken als de bloemetjes bloeien.
Geplaatst: 18 maart 20223 j Dat is heel bijzonder Arja, probeer ze te vermeerderen en zo te behouden.
Geplaatst: 22 maart 20223 j Van iemand via de weggeefgroep op facebook hopen bamboe stokken... ideaal voor klimrekken & ik moet er zo geen extra meer aankopen (die overigens viel mij gisteren op (5,50 voor 3 stuks van 2M40 kosten!! ) Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 23 maart 20223 j Van @appelvrouw kregen wij o.a. 4 mirabelboompjes, wat slaplantjes, levenswater, citroenen, een paar flinke rozemarijnrakken (om etherische olie uit te halen), een peperplantje, jam, zaadjes, een boek-te-leen, en een strosnijder. Oh en tijdelijke kost en inwoning, en die welbekende gezelligheid Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 23 maart 20223 j Twee zaken gemeente compost gehad/opgehaald. Stinkt wel een beetje naar ik gok paardenpoep. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 23 maart 20223 j Familie kwam vandaag over vanuit Italië, met niet alleen een zakje tomatenzaden maar ook nog een emmertje pootuien. Plus de gebruikelijke flessen wijn, salami en enkele pasta soorten die hier niet gangbaar zijn.
Geplaatst: 24 maart 20223 j Ik kreeg linzensoep en een soort Turkse lasagne met aardappel. Was boven verwachting heel erg lekker!
Geplaatst: 1 april 20223 j Vandaag de bestelling van de pootaardappelen gekregen over de post. Zit ok Camillo bij.geen idee... kan me niet heugen dat ik deze besteld had, hahaha. Het zal wel kloppen. Uiteraard ook de frieslanders erbij en cammeo... Geen idee meer, alleen de frieslamders komen me bekend voor. De rest komt ook wel op!
Geplaatst: 5 april 20223 j Wat worden jullie allemaal heerlijk verwend! Niks gekregen maar verjaardag komt weer 😂
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.