widdy Geplaatst: 15 maart 2015 Geplaatst: 15 maart 2015 Een zakje zaadjes van Afrikaantjes. Nuttig voor de moestuin Quote
geertlaurent Geplaatst: 16 maart 2015 Geplaatst: 16 maart 2015 Zo gigantisch veel tuin materiaal, aarde, mestkorrels, lavameel, zaadjes, insectenhotel, ... Dat het maar net in de koffer en de gehele achterbank paste Dingen krijgen is altijd leuk maar hier wordt een mens pas echt vrolijk van. Quote
suus76 Geplaatst: 17 maart 2015 Geplaatst: 17 maart 2015 Een hele zak vol van die enorme Griekse witte bonen, onze tuinbuurman is Grieks, en die had ze vorig jaar in Griekenland gekocht, ik ben er heel blij mee aangezien ik ze in Nederland niet heb kunnen vinden. Gedroogd zijn de bonen een cm of 2, maar vers zijn ze 4 cm groot Quote
suus76 Geplaatst: 17 maart 2015 Geplaatst: 17 maart 2015 Ik weet niet of dat dezelfden zijn! Ze lijken er wel op, maar evengoed ben ik erg blij met de gift van mijn buurman Quote
aalterse-willy Geplaatst: 18 maart 2015 Geplaatst: 18 maart 2015 Vanmorgen kreeg ik een sms je zeggende dat er een verassing was in het neerhof.Heb ik toch wel zes parelhoentjes gekregen zeker! Die zijn denkelijk nog nooit buiten geweest maar de andere dieren laten ze met rust, enkel die nieuwe bresse-haan die wou al direct haantje spelen maar ze lieten het niet toe. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
HuubvG Geplaatst: 18 maart 2015 Geplaatst: 18 maart 2015 Een envelop vol wasabipoeder, pittig! Dankjewel Meegosh. Quote
grassprietje Geplaatst: 20 maart 2015 Geplaatst: 20 maart 2015 Deze week te horen gekregen een mooi schuurtje te mogen hebben van 2 tuinen verderop...erg blij mee! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Niet echt gekregen, meer gejat Er zaten een heleboel limoentjes bij het varkensvoer van de markt. En ik heb er heel wat 'goede' uit kunnen zoeken. De schil is lelijk, maar de binnenkant nog goed. Ik heb morgen dus een emmer vol met limoenen te persen. En dan ga ik limonadesiroop maken. Heerlijk fris in de zomer Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
SuusP Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Aardbeienplantjes, spruiten en frambozenplantjes van de tuinbuurvrouw Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
RobO Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 een wieltje voor de aanhanger van de club van Rob, thnx Rob! Quote
suus76 Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Wat is dat voor club, de club van Rob? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Een karreken koemest mogen gaan halen. Als ik niet genoeg heb mag ik terug gaan, er ligt genoeg daar. Reeds voor de helft gelost, gestopt wegens te veel regen. En zo word de grond alsmaar beter, binnen een paar jaar moet er bijlange zoveel mest meer op, zal best zijn ook want het begint lastig te worden. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geertlaurent Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Zaadjes van een asperge broccoli Quote
Liekie Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 geruild (met Tuinkabouter) voor een zak heilige boontjes, zaadjes van:Meerjarig bonenkruidKievitsbloemSnijbiet RainbowBlauwe druifjes (Muscari Azureum)Peper Brazilian StarfishBrugmansia Suaveolens Top ruil! Quote
Jenneke Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Gisteren voor mijn verjaardag o.a. een folie tomatenkas, het boek "De moestuin van Michelle Obama" en zaadjes van Ananastomaat Quote
geertlaurent Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Rocky Poederverstuiver + Lavameel Nu nog is opzoeken hoe ik dat in hemelsnaam moet gebruiken Quote
RobO Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 twee rijtjes tuinboonplantjes van Dick, thnx Dick! Quote
Itoero Geplaatst: 27 maart 2015 Geplaatst: 27 maart 2015 Ik heb vandaag nog tomatenzaadjes ontvangen die ik meteen gezaaid heb. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
geertlaurent Geplaatst: 1 april 2015 Geplaatst: 1 april 2015 Folie en bogen om zo van die mini zaaitunnels te maken voor over de kolen en dergelijke en ook nog een net om de aardbeien te beschermen tegen vogelvraat Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Meerdere tijm planten en nog een plant maar ik weet zo nog niet wat. Quote
pirke64 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Verhuisd naar ander topic, zag later pas dat dit topic meer voor echt gekregen was Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.