Geplaatst: 1 februari1 Feb Op 25-1-2026 om 17:52, Arja zei:koekjes!Ja dat had ik toen ik een paar flappen ging brengen aan de buren, kreeg ik ook koekjes en wafels.
Geplaatst: 1 februari1 Feb Niet vandaag maar gisteren kreeg ik verse eieren van mijn moeder. Van haar eigen kippen.
Geplaatst: 4 februari4 Feb Een vuilniszak vol koffieprut gekregen van de dame die bij ons op het werk de koffieautomaten vult. Meteen neergegooid op mijn landje, ik hark het later wel in.
Geplaatst: 4 februari4 Feb 3 uren geleden, driepinter zei:koffieprutWij hebben ook een hele emmer, maar ik moet wachten tot de sneeuw weg is, anders waait het alleen maar weg op de grond.
Geplaatst: 5 februari5 Feb Ik kwam net de koffiedame tegen en ik zei dat ik blij was met de koffieprut van gisteren. Kreeg meteen de vraag of ik nog meer wilde, en dat heb ik meteen weer gebruikt, in mijn kasje dit keer. Ligt nog te dampen want was nog warm
Geplaatst: 7 februari7 Feb Moespost van @jootje facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 11 februari11 Feb Auteur Mooi rudbeckia en geweldige kaart! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 februari17 Feb Moespost! Dank, lieve @Dahli. Erg blij mee. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 februari17 Feb Een fles sap, 1,5 pak rijst, en het boek "jongens en electriciteit" uit 1932. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 17 februari17 Feb Auteur Dat is een oud boek! Volgens mij hadden ze toen nog niet eens elektra😜Ik kreeg een paar knoesten van winterpenen, en idem aardappelen, een bonk van een zoete aardappel die er ook mag zijn en een zak vol met rozetten winterpostelein! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 februari19 Feb Vanmiddag was ik bij vrienden en ook daar stonden al jampotjes voor mij klaar. Ik heb iedereen wel goed opgevoed zeg 😆We hebben wat zaden uitgewisseld, ik kreeg zaden van die mooie lange klimcourgette waarvan ik de naam ergens heb staan. Oja en ik heb ze natuurlijk jam gegeven.
Geplaatst: 19 februari19 Feb Auteur Lie kwam thuis met een zak appeltjes waar ik blij mee ben en moest aan het oude sprookje denken..iets van “ wat vader doet is immer goed”? Een oude boer ruilt zijn paard voor een schaap dan de schaap voor een geit, de geit voor een haan en uiteindelijk komt hij thuis met een zak appelen. En moeder de vrouw is blij. 🙃 We kregen ook een lekker stokbroodje die meteen voor de helft opging bij het in de slow-cooker gemaakte avondmaal. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 februari21 Feb Ik heb een kopje zaai-, en stekgrond gehaald bij de buurvrouw facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 februari21 Feb Auteur En wij kregen hulp om een houtklover uit de auto te tillen en om hem in elkaar te zetten! Thanks Joep en Jorieke.De klover kregen we ook trouwens🤩 21 februari21 Feb aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 februari24 Feb Hier ben ik zo ontzettend blij mee! Zaadjes van de Leeuwenstaart. Ik ben dol op oranje bloemen in de tuin en deze wilde ik zó graag. Dank je wel @Arja !!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.