Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

En zet het niet in de felle zon, want de mijne verbrand iedere keer opnieuw.

Geplaatst:

Die van mij doet het ook voor geen meter. In de volle zon, en in misschien wel te arme grond? Er zit in no-time mineervlieg in, en ze maken amper blad en wel veel bloem.

Zaaien gaat heel makkelijk, maar je kunt toch alsnog scheuren?

Geplaatst:
  • Auteur

Heb ook veel last gehad van de mineervlieg. Aangetaste blaadjes er uitplukken, verder kan je weinig denk ik. Wil volgend jaar eens kijken of Ecostyle Vital spuiten helpt. Biologisch middeltje wat de bladcellen zou verstevigen, het blad word dus sterker.. Wellicht is het dan minder aantrekkelijk voor die mineervlieg?

En hier groeide hij ook slecht.. Tot dat ik hem ietsje voeding gaf en een iets koelere/schaduw rijkere plek. Gaat nu weer redelijk.

aangepast door Gast

Geplaatst:

hij staat bij mij in de schaduw, krijgt denk 2 uurtjes echt vol de zon en kan hem wel scheuren maar dan moet ik wachten tot iemand dat wil doen en hij is al wat jaartjes oud, denk een jaar of......8?

nooit mest ofzo....

dus dacht: laat ik eens zaaien en heb dat net dus maar gedaan in een klein potje wat in de schaduw staat

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:
En zet het niet in de felle zon, want de mijne verbrand iedere keer opnieuw.
Waarschijnlijk is dat schade door de mineervlieg in plaats van verbranden.
Geplaatst:

Bij mij doen de zaailingen het goed in potjes buiten op het wasrek aan de schutting.

Zodra ik ze in de grond zet zijn ze met een dag verdwenen: slakken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic