Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

Och, ik heb eergisteren met mijn harem de regendans uitgevoerd.

Ik wist het wel, het heeft geholpen.

Geplaatst:

Het regent hier flink al bijna 2 dagen .

Geplaatst:

Wat heerlijk Zonnetje !!! Hier in Rotterdam heeft het gisteren wel wat geregend, maar nog lang niet genoeg Volgens de buienradar krijgen we morgenochtend nog wat, maar ik wil eigenlijk meer

Geplaatst:

heerlijk regen,

vandaag twee emmers niet-gewenst-kruid kunnen plukken...

Geplaatst:

Het regent, en nog hard ook.

Na zo'n 6 maanden sneeuw (eergisteren nog) eindelijk weer eens regen. Jippie !!!

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Geplaatst:

Hier regent het nog steeds zo hard mag nu wel stoppen de tuin is een drassige modderige zooi waar je niets kunt doen .

Geplaatst:

Hoop die dat de zaadjes verzuipen zo

Geplaatst:

Yup jorieke

Gisteren ochtend langs een sierboompje hier op de hoek gereden: Dikke dichte knoppen,

Vanochtend weer lang gereden: De knoppen zijn al uit! Witte bloempjes.

De natuur maakt een inhaalactie, zeker na aankomend weekend zal het rap gaan vermoed ik.

Geplaatst:

ja klopt ik vond alles ook al zo snel groen worden overal groene puntjes.maar dacht bij mezelf datkan toch niet na 2 dagen miesselen maar dus toch hihi.

Heerlijk is goed voor tuin en natuur.

Nu binnen opschieten dan kunnen we strakies lekker naar buiten YESS

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

Geplaatst:

Het regent hier onzettend hard hoop dat het zo stopt.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hier is de stortbui begonnen om 19:17 u lekker een stortbui tegen het stof en voor de plantjes.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

Begin middag een zeikbeetje en nu ben ik nog steeds in gespannen afwachting.... Nog even en ik laat het eigenhandig in mijn tuin regenen!

Geplaatst:
Hier is de stortbui begonnen om 19:17 u lekker een stortbui tegen het stof en voor de plantjes.

Hier ook ongeveer rond die tijd en als het goed is krijgen we rond 22.00 uur nog een buitje

Geplaatst:

Net voordat ik binnen was van een heerlijke natuurtuindag bij de NME kreeg ik de eerste druppels mee, deur open, fiets naar binnen en daar kwam het, tegen half zes, met bakken tegelijk, donder en bliksem nog toe ook. Straatje blank, kop en schotels, maar tuintje nam het vocht in no time op. Nog wat vochtig van de laatste regen. Groeizaam weer! Regenton stroomt weer lekker vol, geen leidingwater meer bij de planten hoeven doen. Lekker droog binnen, wat wil je nog meer.

Geplaatst:

Zojuist is de hemel opengebarsten en huilen de wolken. Eindelijk!

Geplaatst:

tussen 7 en 8 heeft het even lekker geregend, na een zonnige dag. Vanmoorgen de bedden afgehaald, en vanmiddag het hele spul zo weer op de bedden gelegd mmmmmmm

ruikt zooo lekker wat zal ik vannacht lekker slapen, van mij mag het dan ook wel regenen

Geplaatst:

Hier heeft het goed hardt geregend.

Zat op het voetbalveld was net klaar met voetballen begon het keihard te plenzen, maar ach het is goed voor de grond.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

hier ook joepie! gister wel 2 mm gevallen, blij blij blij!

Geplaatst:

Gisteren heeft het hier heerlijk geregend, super !!!! Alles is lekker nat geworden

Geplaatst:

Wat water is wel mooi, maar het regenwater was te koud en heeft de grond weer behoorlijk afgekoeld waardoor de groei vertraagd.

Met vriendelijke groet,

Wim.

Geplaatst:

Was gisteren bij de voetbal in Putten waar het gemeen ging hagelen en dacht: o nee m'n moestuin, maar m'n homeland Nunspeet 35 km verderop alleen maar regen en zon

Vandaag weer zon en regen hier, groeizaam weer dus. ik oogst al van de bieslook, de peterselie en de lavas.

Geplaatst:

Zaterdag een waterbom!!!

Ik denk dat iedereen de regentonnen nu wel vol hebben.

Met vriendelijke groet,

Wim.

Geplaatst:

Ik woon in het oosten van Nederland waar het al twee dagen zou regenen.. nou, hier geen druppel hoor! De borders twee dagen geleden bemest omdat het zou regenen, het ruikt hier dus heerlijk om huis..

Geplaatst:

okok. Hier ook al een waterbommelding

Vertel eens , wat is dat ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.