Geplaatst: 10 april 201312 j Och, ik heb eergisteren met mijn harem de regendans uitgevoerd.Ik wist het wel, het heeft geholpen.
Geplaatst: 10 april 201312 j Wat heerlijk Zonnetje !!! Hier in Rotterdam heeft het gisteren wel wat geregend, maar nog lang niet genoeg Volgens de buienradar krijgen we morgenochtend nog wat, maar ik wil eigenlijk meer
Geplaatst: 10 april 201312 j Het regent, en nog hard ook. Na zo'n 6 maanden sneeuw (eergisteren nog) eindelijk weer eens regen. Jippie !!! Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 11 april 201312 j Hier regent het nog steeds zo hard mag nu wel stoppen de tuin is een drassige modderige zooi waar je niets kunt doen .
Geplaatst: 11 april 201312 j Heerlijk, het regent! En ook gewoon op een lekker tempo. Niet te hard, want dan loopt het niet goed weg. Je ziet alles nu al groener worden! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 11 april 201312 j Yup jorieke Gisteren ochtend langs een sierboompje hier op de hoek gereden: Dikke dichte knoppen,Vanochtend weer lang gereden: De knoppen zijn al uit! Witte bloempjes. De natuur maakt een inhaalactie, zeker na aankomend weekend zal het rap gaan vermoed ik.
Geplaatst: 11 april 201312 j ja klopt ik vond alles ook al zo snel groen worden overal groene puntjes.maar dacht bij mezelf datkan toch niet na 2 dagen miesselen maar dus toch hihi.Heerlijk is goed voor tuin en natuur.Nu binnen opschieten dan kunnen we strakies lekker naar buiten YESS De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 8 mei 201312 j Hier is de stortbui begonnen om 19:17 u lekker een stortbui tegen het stof en voor de plantjes. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 8 mei 201312 j Begin middag een zeikbeetje en nu ben ik nog steeds in gespannen afwachting.... Nog even en ik laat het eigenhandig in mijn tuin regenen!
Geplaatst: 8 mei 201312 j Hier is de stortbui begonnen om 19:17 u lekker een stortbui tegen het stof en voor de plantjes.Hier ook ongeveer rond die tijd en als het goed is krijgen we rond 22.00 uur nog een buitje
Geplaatst: 8 mei 201312 j Net voordat ik binnen was van een heerlijke natuurtuindag bij de NME kreeg ik de eerste druppels mee, deur open, fiets naar binnen en daar kwam het, tegen half zes, met bakken tegelijk, donder en bliksem nog toe ook. Straatje blank, kop en schotels, maar tuintje nam het vocht in no time op. Nog wat vochtig van de laatste regen. Groeizaam weer! Regenton stroomt weer lekker vol, geen leidingwater meer bij de planten hoeven doen. Lekker droog binnen, wat wil je nog meer.
Geplaatst: 8 mei 201312 j tussen 7 en 8 heeft het even lekker geregend, na een zonnige dag. Vanmoorgen de bedden afgehaald, en vanmiddag het hele spul zo weer op de bedden gelegd mmmmmmmruikt zooo lekker wat zal ik vannacht lekker slapen, van mij mag het dan ook wel regenen
Geplaatst: 8 mei 201312 j Hier heeft het goed hardt geregend.Zat op het voetbalveld was net klaar met voetballen begon het keihard te plenzen, maar ach het is goed voor de grond. Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Geplaatst: 12 mei 201312 j Gisteren heeft het hier heerlijk geregend, super !!!! Alles is lekker nat geworden
Geplaatst: 12 mei 201312 j Wat water is wel mooi, maar het regenwater was te koud en heeft de grond weer behoorlijk afgekoeld waardoor de groei vertraagd. Met vriendelijke groet,Wim.
Geplaatst: 12 mei 201312 j Was gisteren bij de voetbal in Putten waar het gemeen ging hagelen en dacht: o nee m'n moestuin, maar m'n homeland Nunspeet 35 km verderop alleen maar regen en zon Vandaag weer zon en regen hier, groeizaam weer dus. ik oogst al van de bieslook, de peterselie en de lavas.
Geplaatst: 16 mei 201312 j Zaterdag een waterbom!!!Ik denk dat iedereen de regentonnen nu wel vol hebben. Met vriendelijke groet,Wim.
Geplaatst: 16 mei 201312 j Ik woon in het oosten van Nederland waar het al twee dagen zou regenen.. nou, hier geen druppel hoor! De borders twee dagen geleden bemest omdat het zou regenen, het ruikt hier dus heerlijk om huis..
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.