Geplaatst: 2 juni 201114 j Gefeliciteerd, gave auto hadden jullie! lekker ZZ-top Dank je/jullie wel! Je weet toch?
Geplaatst: 2 juni 201114 j Gefeliciteerd jullie zien er mooi uit en wat een mooie dag!!! Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Geplaatst: 5 juni 201114 j En ook nog even de na-felicitaties van mij Rick. Het was zo te zien een mooie dag om te trouwen Ontopic: hier regende het net dikke druppels en alles heeft ruim genoeg gekregen. Het miezert nu een beetje door en t dondert een beetje in de grijze lucht. Good things come in small packages
Geplaatst: 5 juni 201114 j De grootste bui ging hier finaal langs, we zagen het iets verderop regenen. Maar gelukkig kregen we toch nog een staartje en zit er nu 13 mm in de regenmeter. Dat is meer dan er in de afgelopen 3 maanden bij elkaar in gevallen! We zitten nu alweer klaar voor de volgende bui. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juni 201114 j Hier ook... vette druppen en gerommel...mijn eerste reactie toen ik mijn ogen opendeed: sh*t... en ik wou naar de tuin...en bedacht toen dat het water geven (wat ik wou doen) al geregeld werd... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 5 juni 201114 j Jorieke, je zit al klaar in je regenpak? Hier heb ik inmiddels ook al een flits zien verschijnen en t is weer iets harder gaan regen (normaal tempo). Good things come in small packages
Geplaatst: 5 juni 201114 j Haha nee, dat nog net niet. Maar alles is afgedekt (wat al die maanden gewoon buiten kon liggen), er staan specie-kuipen onder de halve regenpijpen (moeten nog steeds mooie tonnen onder...)etc. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juni 201114 j Wolkbreukje hier... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 5 juni 201114 j Hier nog niks, vanochtend om 8 uur een niet noemenswaardig buitje en volgens buienradar voorlopig nog geen buien. Ik ga zo naar de tuin om in ieder geval de 1000l tank te vullen, die zit namelijk niet aangesloten op een regengoot.
Geplaatst: 5 juni 201114 j Wolkbreukje hier... Hemelsbreed 5 km bij jouw vandaan alleen een flinke bui en wat gemiezer maar zeker geen wolkbreuk.Het is heerlijk in huis met de deuren en ramen allemaal open. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 5 juni 201114 j De buien verdwijnen!!! Vanmorgen zag je dat het om een uur of 4 hier heel hard zou gaan regenen en onweren. Vanmiddag zag je die wolk pas om een uur of 8 overkomen, en nu is ie WEG! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juni 201114 j Hier valt het ook weer zwaar tegen, even geregend niet hard en maar kort, toen ging de zon alweer schijnen.Vraag me af waarom we weermensen hebben ze kunnen er niks van met hun voorspelling, een dag vantevoren voorspellen mislukt al Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 5 juni 201114 j Er zouden hier windstoten, hagel en een keiharde bui komen vanavond. Kijk maar eens op buienradar, niets te zien meer. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juni 201114 j Ja de weermensen moeten weg, ze gaan maar op de noordpool voorspellen, daar lukt het mischien. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 5 juni 201114 j Of in Dubai ofzo. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juni 201114 j Tja die weerlui zijn ook maar mensen en afhankelijk van grillig moeder natuur.Hier na de bui is t flink opgeklaard en was t vanmiddag zelfs zeer zonnig en benauwd warm. Good things come in small packages
Geplaatst: 5 juni 201114 j Daar zie ik ze ook nog gewoon roepen dat het gaat regenen, waar is Jomanda eigenlijk gebleven, nu we haar nodig hebben om het weer te voorspellen.ik ga gewoon zo'n weerhuisje kopen met twee poppetjes erin dan doe ik hier het weer voor je voorspellen ik begin alvast, morgen wordt het warm en droog en we hebben ook veel wind, klaar Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 5 juni 201114 j Jomanda is druk met t verkopen van haar eigen ingestraalde regenwater Good things come in small packages
Geplaatst: 5 juni 201114 j bij haar regend het natuurlijk wel heel hard, (waar ze ook mag wezen) Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 6 juni 201114 j heerlijk; eindelijk regent het lekker hard, recht naar beneden. klap onweer voorbij horen komen. Kamerplanten staan buiten te douchen, eens zien of de grijze blaadjes weer groen worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.