Geplaatst: 21 juni 201213 j Lekkage! Ik hoorde het plots wel erg hard tikken..in de slaapkamer naast de keuken stroomt de regen dwars door het dak Er zit daar een verbinding Hdie nog eens beter gemaakt moet worden...even rennen met emmers.Het dondert toch wel erg flink. Net regende het zo hard dat het leek alsof het mistte...nu weer even rust..tot de volgende bui. Ik ben wel erg bang voor mijn zaailingen van pastinaak en witlof We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 juni 201213 j Wat een narigheid. Zit zo naar je foto te kijken, en moest denken aan die kers die je getopt ( afgezaagd dus ) had. op een klein zijtakje onderin. Zet je in dat topic nog eens een foto daarvan hoe die het nu doet ? Tuin ziet er goed uit. Dat muurtje is dat van afgelopen voorjaar ?
Geplaatst: 21 juni 201213 j Het is hier nu over, bijna geen regen gevallen, en al helemaal geen onweer .
Geplaatst: 21 juni 201213 j Het ziet hier zwart.... zometeen barst het los denk ik Een kabaal buiten ....zwart....flitsen en hele harde knal
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier is het al aan het spetteren, om een uur of 9 komt de onweer/zware regen. Ben benieuwd of het ook echt gaat onweren, het heeft dit jaar hier nog niet geonweerd.
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier veel spetters.. Ben nogal nat Achja, plantjes staan weer safe > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier is het nu zachtjes aan het regenen, perfect watertje voor de plantjes Maar denk niet dat het zo blijft... Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
Geplaatst: 21 juni 201213 j Jammer dat er nou net zoveel nieuwe plantjes in mijn tuin staan. Zaailingen... ik hoop dat het mee gaat vallen met hozen facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier een paar spettertjes, (nog) niet noemenswaardig. Jet, wat een ellende! Kost weer genoeg. Gauw dat dak (laten) repareren want niets is zo lastig in huis als lekkage. Good things come in small packages
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier een bui van een half uurtje, maar amper onweer gehoord of gezien. Stelde werkelijk weinig voor. Voordeel van weeralarm; valt meestal mee. Wel pech voor Jet, balen.
Geplaatst: 21 juni 201213 j Geloof dat het bij ons nu ocer is maar wat was het gaaf!!!Pikzwart, gigantische regen en heel veel onweer, vind ik zo gaaf altijd, ben dol op onweer En super wind erbij, samen met mams de bloempotten wat lager gezet maar ze doen het nog En wij waren zeiknat
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier gaat het nu net ietsjes harder... Volgens Buienradar begint het hier na 23 uur pas echt.. Heb mijn courgette, komkommers en tomaatjes wel even beetje in veiligheid gebracht... Zonde als mijn eerste zelf gezaaide plantjes kapot regenen
Geplaatst: 21 juni 201213 j Ik zit me nu af te vragen of ik ook wat potten moet gaan verhuizen naar de schuur Good things come in small packages
Geplaatst: 21 juni 201213 j Oei het begint echt ineens heel hard te waaien, stortregenen en te rommelen. Te tv stopt er ook al mee Hopelijk gaat het goed met de planten/bomen, harde regen en windstoten maken een boom met blad heel zwaar.ik denk dat de computer zo ook maar uit moet
Geplaatst: 21 juni 201213 j Oh het ergste is al over, het had even heeeel hard gegoten met wat gerommel in de verte. Maar de wind is al gaan liggen en het regent nu gewoon.
Geplaatst: 21 juni 201213 j Het is hier totaal niet hard aan het waaien zoals ze zeiden, toen ik op de buienradar keek vermeed die onweerszone ons zoals al elke keer dit jaar. Tja, nu zijn de kiemplantjes ten minste gespaard. Zie nu al een blauwe lucht afkomen ..
Geplaatst: 21 juni 201213 j hier regent en rommelt het wel, was ook heel vroeg donker,op de langste dag. De wind is ook nog niet aangewakkerd, maar wat niet is kan nog komen, al hoop ik het niet.
Geplaatst: 21 juni 201213 j Is dit het? 10minuten giga storm en t is weer rustig hier.. Hopelijk komt er nog meer, anders heb ik voor niks alles zo veilig gezet en afgedekt > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier op Hellevoetsluis hebben we welgeteld 2 onweersrommels gehad....een flinke regenbui en heel even flink wat wind.Intussen is het al weer een poosje droog en ook de vogels geven hun laatste riedels voor het slapen gaan ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 21 juni 201213 j hier meer dreiging dan echt iets serieus... beetje wind, beetje bliksem beetje regen en dat was t...
Geplaatst: 21 juni 201213 j Noodweer hier (Zaanstreek) vanaf even na 20.00, eerst even stormachtige wind en daarna spoelde het uit de lucht. Dat is nu over maar nu stevige bliksem & onweer
Geplaatst: 21 juni 201213 j Hier nu flinke regen en het begint de flitsen en donderen.... Oh jee.... Ik wil niet dat mijn zaadjes wegspoelen! Vanavond zo mooi gezaaid, verdorie...
Geplaatst: 21 juni 201213 j Oei! Het begint hier nu lekker te stortregenen en het onweer is zojuist begonnen hier in Zwollywood. Gelukkig teel ik op het moment vrij weinig, dus erg weinig dat in de problemen kan komen Vraag me af hoe het met de plantjes thuis in Eibergen gaat, dat dan weer wel >: Mama zal ze vast wel hebben binnengezet.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.