Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

momenteel hier donder en bliksem en sterke rukwinden, de regen valt (eindelijk) met bakken uit de lucht...

foto52371374911580.JPG

Geplaatst:

Hahahaha ik dacht in de eerste plaats dat dat een ondergelopen pad was, tot ik de waterlelies zag drijven.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

De bui komt er hier nu aan, ik zit nu al in voor mijn plantjes, niet te hard waaien enzo!!!!!

Geplaatst:

het loopt stilaan op zijn einde maar was zeker de moeite, straks eens alle regentonnen gaan controleren, het heeft toch anderhalf uur constant ferm zitten regenen...

Geplaatst:

Hier hebben ze ook de kranen opengedraaid.

Geplaatst:
Joehoe! Gisteren 2 hele millimeters regen! (ik wil niet al te sarcastisch klinken hoor... )

Als het goed is komt er nu weer een plens jullie kant op, tenzij het steeds op is tegen de tijd dat de wolken in Zelhem zijn

Geplaatst:

Nou, waaien deed het hier wel even, en t werd donker alsaf het avond werd, niet te kort zeg. Ergste noodweer is nu overgetrokken maar het regent nog lekker steady door. De ton zal wel goed vol zitten, man, t ging even echt hard net.

elizabet.nl

Geplaatst:

en ook lelystad ,mag zich wentelen in de regen.......

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Potten tussen struiken gezet en in de schuur. Kwetsbare plantjes beschutting gegeven met wat plastic. Nu afwachten... Word erg donker.

Heb alle bakken en emmers die ik kon vinden op het terras gezet (verzwaard met stenen).. Moet toch iets zonder regenton. Voor het geld zal het niet veel schelen.. Maar plantjes die altijd alleen maar kraanwater krijgen zullen het wel eens fijn vinden denk ik

Geplaatst:

Leuk om die bui zo te volgen tot ie eindelijk via ons hier het land uittrok.

Eerst om uur of 2 een lekker regenbuitje, daarna een fijne hoosbui (niet te lang dus geen ondergelopen toestanden) met wat onweersgerommel. En nu een licht regentje na.

Tja... er was wat voor ons over, maar niet al te veel blijkbaar...

Maar ik ben tevreden, hoef weer geen water te geven.

Geplaatst:

2 uur geleden ...zwart ...donder bliksem........de tonnen zijn weer vol....aardlekschakelaar was uitgesprongen bij een enorme knal hier vlakbij....nu schijnt de zon weer....alles drogen....zometeen bbq....gelukkig niet in t water gevallen

Geplaatst:

13 mm gevallen en flinke gedonder hier in de buurt sloeg het ook ergens in.

Heb vanmiddag kool kunnen poten.De grond was lekker zacht na het regenbui.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Hoe is het gegaan Gé? Hier op dit moment stroomuitval om de 5 minuten en vette windvlagen, het storm(pje) trekt jouw kant op...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Heerlijke plensbui gehad vanmorgen, duurde een ruim uur, veel water gevallen, zalig !!

Geplaatst:

Het regent nu weer hoor Nynke

Geplaatst:

E.T.A. ongeveer uur of drie... ben benieuwd...

Geplaatst:

Dat was een flinke onweersbui. Het ging erop

Mijn vriend, die normaal niet wakker te krijgen is met een gloeiend hete prikstok, schrok wakker van het onweer...

Geplaatst:

Met het stormpje van gisteravond is een parasol afgebroken..de wilde eau de vie pruimen zijn er voor een deel afgewaaid, en enkele walnotentakken afgebroken. verder lagen alle slingers op de grond.

In het kippenhok is de oude pruimenboom waar de elektradraad aanhing afgebroken..gelukkig geen geëlektrocuteerde kippen.

Geplaatst:

vannacht noodweer hier, harde wind, vreselijk onweer (we wonen 50 meter van een electriciteitsmast af, fijn hoor !!)

Vanmorgen checkte ik de regenmeter :26 mm dat kan helpen, nu is wel de grond helemaal dicht geslagen door d regen

dus... morgen schoffelen maar !! (ach ja zo blijft de mens bezig he ?? Heb ik tenminste geen tijd om op het onkruid van de buren te letten !!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ooit wel eens zo genoten van de ontlading der hitte in een hemelse regebui?

ik hier wel.......

donner-wetter nogantoe!

want het was vandaag echt....heel benauwd en droge warmte!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

ik zou verdeurie een moord doen voor een regenbui!

Geplaatst:

Die kwam bij mij precies vannacht om 2 uur..beetje weinig, maar de omslag zal iets verkoeling brengen..we gaan naar een week van gemiddeld 24 graden...dat vind Jetje een heerlijke temp...af en toe een buitje erbij..groeien de appels goed

Geplaatst:
ik zou verdeurie een moord doen voor een regenbui!

ik weet nog wel iemand om te vermoorden Pirosjka(nee hoor grapje ) maar je hebt gelijk

vannacht is hier 4 mm gevallen na een zeer kort maar hevig onweer.

Nouja het wordt de komende dagen +/- 24 graden dat vind ik wel heerlijk hoor

Geplaatst:

Het regent hier al vanaf 11.00 h en als ik heeeeel eerlijk ben...... vind ik het nu wel genoeg!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.