Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

Wat voor kleuren had je dan in gedachte ???

En over die regenjas, die hebben ze ook van doorzichtig materiaal misschien.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

Gewoon zo'n doorzichtige nood-poncho erover... Ben je lekker doorzichtig...

(edit... crossposting...)

Geplaatst:

Wat is oud kaboutervrouw??

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

@ Conny, heb nu gekozen vor een 3 tal jurken in zomerkleuren, cremekleurige ondergrond met wat bloemenspul erop, kijken of eht wat is..

@ Ahja, die poncho dingen die ken ik, zal eens even eentje scoren )

@ Thea, 58 intussen and counting )

Ik kan er trouwens nog steeds niet overuit dat die regen van 1 nacht zoveel verschil heeft gemaakt...ik was vergeten hoe het er uit kon zien als het behoorlijk vocht kreeg uit regen...

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

O o Danuta,oud ben de volgende mnd 62 jaar.

Je moet maar denken ik ben zo oud als ik me voeld

Geplaatst:
O o Danuta,oud ben de volgende mnd 62 jaar.

Je moet maar denken ik ben zo oud als ik me voeld

Hehehe, ik voel mij oud op het moment, gebeurt mij niet vaak......

Ach ik denk maar zo, over een kleine 3 wekenis het leed geleden en kan ik weer mijn normale leven oppakken, al die vrouwtjesdingen is niks voor mij )

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Hijs mooi Conny maar ik ga echt geen echte trouwjurk kopen, zo een jurk kun je nooit meer dragen....de laatste heb ik verknipt voor de wieg van mijn dochter )

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Ja inderdaad, je draagt hem dan maar één keer.

Of je kan elk jaar daarna naar oktoberfest gaan. hahaha

Geplaatst:

Heerlijk een lange broek met daar op een lange tuniek.De jaren 60tig

Geplaatst:

Lange broek of leggins, lekker groot oversized american army shirt......klaar!!! )

Maar het worden High heels en vrouwelijk jurkje. Grace kelly roll en art deco juwelen..naja het is maar voor 1 dag ) en dan terug naar mijn broek en shirt )

MVG

Danuta (oei I remember the sixties.....)

MVG

Danuta

Geplaatst:

OW toch spannend hoor Danuta! Het is toch iets bijzonders trouwen. Wij trouwden 5 jaar terug, ik had een jurkje van het waterlooplein aan met hakjes en bloempjes in mijn haar, alles bij elkaar 50 eu maar het zag er alsnog prachtig uit. (wij trouwden ook om de boel te regelen voor later, das handig als je in het buitenland woont) Eerst officeel trouwen in Nederland en het feestje in Hongarije, dubbele pret !

edit: en mijn kleinzonen weten nog steeds de bruiloft van oma te herinneren, das toch ook wat waard!

Geplaatst:

Zo zagen wij er uit 22-06-1984.

Onze-trouwfoto-ori77591376600158.jpg

Geplaatst:

leuk zeg Conny! Lekker ouderwets, dat wel zo lang terug al!

We zijn wel een tikkie Off-topic geloof ik inmiddels..

Geplaatst:

Ja dat kan je wel zeggen.

Maar om nu een heel nieuw topic over trouwen te maken.

Ik weet het niet.

Willen de andere dat ook ???

Edit: We zitten wel in de Babbeltuin.

Geplaatst:

ehmmmm. Ja en nee. Je zit in "Het regent"

Misschien af en toe tussendoor zeggen : het regent rijst ?

Geplaatst:

Het regende lange rijstendruppels hier vanmiddag

Geplaatst:

Het mag hier trouwens best wel regenen.

Want ons nieuwe dak ligt onder Miofol een dampdoorlatende en waterkerende folie.

Van het weekend gaan we de dakshingles er op leggen.

Dus volgende week mag het noodweer hier losbarsten.

Geplaatst:

Hi Piroska, ik denk er nog over wat wij hier doen, de plaatselijke pastoor wil graag ons huwelijk zegenen, hij weet dat wij niet gelovig zijn maar hij zou dat erg leuk vinden en achteraf wilde ik dat ik het huwelijk hier gehouden had......maar ja, soms moet je familie laten prevaleren natuurlijk

Naja en kosten doet het toch, alleen al ondertrouw en huwelijksvoltrekking zelf 500 euro en dan nog eens 1000 voor de huwelijkscontracten dus die 50 euro kan ik wel vergeten )

Ik vraag mij af waarom een simpel huwelijk bij de burgerlijke stand alleen al 432 euro moet kosten? 3 Kwartier geleuter van een ambtenaar in een lelijk gebouw en kassa......dus ik heb wat meer betaald en gezorgd dat waar we de lunch houden ons huwelijk wordt voltrokken, de ambtenaar geinstrueerd geen onzin te verkopen, geen geleuter en slechts kort en zakelijk te zijn dus 10 minuten en bingo...de rest van de tijd mag ze zich volgieten met koffie of Prosecco als ze dat wil )

Ow gratis kon ook, ergens 1 dag in de week tussen 8.00 en 8.30 aan de balie......mja, de Tuinkabouter komt echt niet voor half elf uit bed rollen )

En nu maar hopen dat het niet regent zodat ik zo nu en dan buiten een sigaretje kan roken en iedereen kan ontvluchten........ow ja en dan ontmoet ik die dag ook nog mijn schoonzoon in spé.....pffff.....

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Conny toch, schattig hoor )

Ik trouwde de eerste keer in 1975, zachtgroene Dupionzijde en satijn met wat zijden bloemen op de sleep en een afschuwelijke hoed.........(mja heb je met een moeder die maar 1 dochter heeft) Man in zwart pak en dan tijdens de huwelijksvoltrekking er achter komen dat hij zijn motorlaarzen aan heeft, grijns, maakte mijn dag een stuk beter )

En het had toen al 6 weken niet geregend in Nederland (ik trouwde eind Oktober) was een indian summer...de dag er na is het gaan regenen en heeft het weken gedaan zoals dat zo lekker kan in Nederland )

@ Bit, Babbeltuin, regen is niet echt een Topic natuurlijk in Nedrland, verweven met bijna alles wat we doen of beleven....er zijn maar 2 stadia, het regent niet/het regent wel.....

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Drie jurken om uit te kiezen, verder lot's of stress... ojee ojee... en dan ook nog je zevenslaapkindje erbij... geen REM slaap te bekennen in jouw schema... Niet echt bevordelijk in stressvolle situaties....

Outfit gaat klinken als "Danuta door de jaren heen"combi...

Hou vol!!! Ik leef, op afstand, met je mee!...

Oh en "on topic"... vette regenbuigebeuren hele middag over Groningen... Helemaal niet erg zolang ie maar stopt als NOORDERZON begint! En dat deed ie (klokslag 4 uur...) en de rest van de avond was het droog en dus druk en gezellig aldaar.

Geplaatst:

Soms is regen wel erg mooi

301o5mq.jpg

Geplaatst:

Waaaaauuuw das mooi.

Geplaatst:

Mooi Danuta, heel toepasselijk

Zo'n mooie regenboog oplichtende tegen een paarse lucht, ik denk dat de zon nog net van achter de horizon tegen de wolken scheen, had ik toch nog niet eerder gezien. Heb er echt van staan te genieten, werd wel een beetje nat maar dat had ik er graag voor over . Helaas duurde het maar een paar minuten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.