kenbeimer Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Hoi Ken, ik kan uiteraard een 1-dags-portie voor je klaarleggen. Maar ze zijn wel per 2 verpakt, dus als je 1 lapje bedoeld dan zou je moeten wachten tot volgend jaar.Net zoals bij de supermarkt dus. 2 is prima. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Jorieke123 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 Shit... nou was er toch echt iemand die rauwe ham wou hebben. Maar ik weet niet meer wie Zal wel per PB zijn besproken, maar ik heb het bericht daarna niet opgeslagen. Kan diegene zich nog even melden? In dit topic of via Privé-bericht? Verder heb ik alle bestellingen (uit dit topic) klaarliggen, mocht er iemand zijn die het bedrag over wil maken, in plaats van contant betalen? Dan hoor ik dat wel. Dan geef ik mijn gegevens door. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
kenbeimer Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Hoeveel kost mijn 2 persoons portie eigenlijk? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
aalterse-willy Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Wat rauwe ham en gerookte worsten zouden wij wel willen Jorieke. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jorieke123 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 Mooi Willy, bedankt voor je bestelling Morgen gaan we roken, dus wie er nog een gerookte worst wil, kan dat vandaag nog laten weten. Ze moeten namelijk voor het roken altijd nog even opdrogen (de buitenkant), zodat de rooksmaak goed pakt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nynkef Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Ik denk dat ik een paar worsten meer wil bestellen, kan dat nog ?? En spekjes ?? Zoja, graag 4* 250 gram spekjes en ongeveer een kilo worst erbij. Dat is dus naast mijn eerdere bestelling En graag een peebeetje met de kosten Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 Komt goed Nynke, ik leg nog wat extra worsten voor je klaar. Spekjes zijn er nog zat, dus komt ook goed. Na morgen weet ik de kosten, en krijg je die te horen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nynkef Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Geweldig !! Nu alleen nog onthouden dat ik 4-10 kom en niet op MTFD Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 Haha ja dat onthoud ik wel. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Geplaatst: 25 september 2014 De worsten gaan morgen pas de rookton in, dat komt wat beter uit. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 Oh, ik weet alweer wie de ham had besteld Komt goed dus. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 Nou, het roken is goed gelukt! We hebben de worst uiteraard uitvoerig getest op smaak Het spek is niet gaargerookt, dus dat hebben we nog niet kunnen testen. Maar het ziet er in ieder geval weer heerlijk uit: (er zijn nog wel wat stukken te bestellen ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 Ik heb nog een kleine kilo spareribs liggen voor wie wil. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
kenbeimer Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Mijn moeder heeft hier interesse in, mits dit gemarineerd is. Ik schiet haar geld voor. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 Sorry Ken, de spareribs zijn puur-natuur, je kunt ze geheel naar eigen smaak nog marineren. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aardpeer Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Als Ken's moeder van de spare ribs afziet wil ik ze graag overnemen en een stuk gerookt spek sowieso. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 Hoeveel gram spek wil je ongeveer? Dan leg ik die vast klaar Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aardpeer Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Je zal nu wel druk zijn .De hoeveelheid maakt niet zo uit, pak maar een stuk. tot straks Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 Had ik al gedaan. Als je meer wilt dan kan dat altijd nog. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
kenbeimer Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 De karbonades waren top! Volgend jaar hou ik mezelf wel weer aanbevolen. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
jdw Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 De ham is ook erg lekker Jorieke, compliment Dat geldt trouwens voor al het vlees. En zo keurig verpakt ook! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.