appelsientje 60 Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 Ben op zoek naar een soort met lekker veel smaak.Had vorig jaar olifanten knof gepoot en met succes maar de smaak is nogal mild.Ik weet niet welke soort er wel sterker smaakt dus als er liefhebbers zijn die het weten dan hoor ik het graag. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Erny Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 De Olifant was inderdaad heerlijk mild en rook ook verrukkelijk... zeker niet scherp. Misschien heb je wat aan deze link, daar staat bijna alles wat je over knoflook wilt weten en ook de variëteiten en hun smaak... http://www.knoflooksite.nl/ Quote
Bit Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 Ik haal mijn pootgoed bij : www.levenvanhetland.nl Daar worden alle soorten die zij verkopen beschreven, ook kwa toepassing en smaak/sterkte / mildheid.Ik heb ze van heel heet en sterk, naar zoet en mild en streng groen. Quote
Jane Doe Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 Wat een keuze in knoflook, denk dat ik daar ook eens ga bestellen. Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 27 juli 2014 Auteur Geplaatst: 27 juli 2014 Ik haal mijn pootgoed bij : http://www.levenvanhetland.nl Daar worden alle soorten die zij verkopen beschreven, ook kwa toepassing en smaak/sterkte / mildheid.Ik heb ze van heel heet en sterk, naar zoet en mild en streng groen.Bedankt Bit! Mooie site en veel keus heb er drie soorten besteld. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Bozo Geplaatst: 27 juli 2014 Geplaatst: 27 juli 2014 Ik bestel daar ook altijd.Goed spul en ben zeer tevreden over de leveringen. Quote
HJdTM Geplaatst: 28 juli 2014 Geplaatst: 28 juli 2014 Ik bestel ook altijd bij leven van het land, ik heb voor dit afgelopen jaar en dit komende najaar de Georgian fire en de wildfire besteld erg heet hoor, zelfs het loof wat boven het land groeit. Quote
Itoero Geplaatst: 28 juli 2014 Geplaatst: 28 juli 2014 Wanneer kopen jullie je pootgoed voor volgend seizoen? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Bit Geplaatst: 28 juli 2014 Geplaatst: 28 juli 2014 Net besteld. Wordt geleverd half september dacht ik ( was vorige jaren wel ). Ik poot rond begin/half oktober Quote
koenpoging Geplaatst: 1 augustus 2015 Geplaatst: 1 augustus 2015 Net 4 soorten besteld ! Dank voor de tip, al die keuze Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Aluapje Geplaatst: 2 augustus 2015 Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik haal mijn pootgoed bij : http://www.levenvanhetland.nl Daar worden alle soorten die zij verkopen beschreven, ook kwa toepassing en smaak/sterkte / mildheid.Ik heb ze van heel heet en sterk, naar zoet en mild en streng groen. Wat een leuke site is dat Bit. Dank je wel voor het delen Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.