Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hond eet bosbessen?

Featured Replies

Geplaatst:

Sultan is gek op bosbessen, daar kwam ik vanavond achter met plukken. Wie heeft nog meer die ervaring?

Geplaatst:

Hier zijn Pickels en Max ook gek op fruit, vooral banaan is favoriet, maar de frambozen, bosbessen en bramen, lusten ze ook graag. Een vriendin heeft ook beagles en woont vlak bij het bos en die van haar grazen alle braamstruiken af, en ze schudden in haar tuin zelfs de kersen uit haar boompje en poepen dus volop pitten

Geplaatst:

Voor zover ik weet eet mijn Franse Buldog komkommers, stekebezen sla en paprika uit de tuin. Verder eet ze ook appel, banaan en al de rest dat in de frigo zit

Geplaatst:
  • Auteur

Wat grappig, gezonde honden. Appel eet Sultan ook, de rest nog testen.

Geplaatst:

Onze Dorus eet peultjes rauw ,doperwten en boontjes.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Mijn Hollandse Herder is gek op tomaten, paprika, komkommer, avocado en gekookte eieren, met schaal

Geplaatst:
Wat grappig, gezonde honden.

nou, zo gezond is al dat fruit niet voor honden he Er zit suiker in dat voor tandsteen zorgt.

En kijk uit met druiven/rozijnen! Daar zit een giftig stofje in dat honden niet kunnen verteren. Het stofje dragen ze dan de rest van hun leven mee. En ze hebben maar heel weinig van het stofje nodig om er aan te overlijden. Elke druif/rozijn kan er een te veel zijn!

En zo zijn er nog veel meer dingen die voor honden giftig zijn. Bijvoorbeeld de pitten van appels, kersen etc. Zie bijvoorbeeld hier: http://www.alletop10lijstjes.nl/10-soorten-voedsel-die-giftig-zijn-voor-de-hond/. Jullie kunnen het allemaal heel grappig vinden dat een hond 'menseneten' lust, maar die grap kan zomaar eens een heel stuk minder leuk uitpakken voor je hond

Geplaatst:

Het hondje van me nicht pikt tomaatjes en aardbeien van de plant.

Ze kijkt er ook heel stiekum bij

Geplaatst:
  • Auteur

Alles met mate en sommige dingen helemaal niet, tot nu toe nog geen een hond ziek geweest. En datwil ik zo houden.

Geplaatst:

De hond van mijn ouders graaft zels de aardappelen en de wortels uit, verder eet hij alles wat hij tegen komt en wat eetbaar is, alleen geen rode bieten

Geplaatst:

Onze sharpei Zorro is heel dol op banaan. Als je banaan eet zit hij naast je omdat hij weet dat hij het laatste stukje mag hebben.

Komkommer vindt hij ook heerlijk. Daarvan had hij vorige week een stukje van tafel gejat.

Geplaatst:

Dat komkommer jatten dat ken ik, onze Max is nogal handig op dat gebied

t80l69.jpg

Kan gelukkig niet zoveel kwaad, tot nu toe heeft hij nog niet ontdekt dat er een komkommerplant in de tuin staat of misschien hoden de stekeltjes hem tegen

Banaan is trouwens goed voor de maag, onze Pickels is nogal gevoelig en onze DA adviseerde dagelijks een paar stukjes banaan tegeven. Sindsdien heeft ze nu al bijna anderhalf jaar geen gastritis meer gehad terwijl het voordien om de paar maanden raak was. Ze blieft trouwens alleen biologische banaan, gangbare banaan spuugt ze uit

Geplaatst:
  • Auteur

Prachtige foto, was het lekker?

Geplaatst:

Oh ja, hij lust er wel pap van

Ik moet hier echt zorgen dat de komkommer buiten bereik ligt anders verdwijnen ze als sneeuw voor de zon

Geplaatst:

Oooo de ondeugd haha!

Geplaatst:
  • Auteur

Sultan gaat er met pot en bosbes en al vandoor, staan een paar in grote potten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.