mariska44 Geplaatst: 9 augustus 2014 Share Geplaatst: 9 augustus 2014 Hoi alle Ik ga een moestuin starten,wel gelijk 200 vierkante meter,oeps.Maar heb er zin in,wel vaak aan huis gehad een klein moestuintje,maar nu ga ik een stuk grond huren bij een volkstuin vlakbij. Spannend!! Eerst maar zien in welke staat de moestuin is,die ik ga overnemen.De planning om te starten in september.Leuke en goede tips zijn heel erg welkom!!Foto komt binnenkort zeker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 9 augustus 2014 Share Geplaatst: 9 augustus 2014 Welkom en een goede start. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 10 augustus 2014 Share Geplaatst: 10 augustus 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 10 augustus 2014 Share Geplaatst: 10 augustus 2014 Welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rinus55 Geplaatst: 10 augustus 2014 Share Geplaatst: 10 augustus 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 10 augustus 2014 Share Geplaatst: 10 augustus 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Misty Geplaatst: 11 augustus 2014 Share Geplaatst: 11 augustus 2014 ga zelf ook waarschijnlijk dan beginnen met een moestuin. Ik juist kleiner. hahaha hopelijk dat de jouwe er beter uit ziet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.