Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit eigenlijk nog te wachten op bericht van Esther, zodat ik ook kan bestellen. Mogelijk is er wel een probleem, wordt er niet automatisch een bedrag voor verzendkosten berekend, die je dan direct online betalen moet?

Geplaatst:

Daar zat ik ook op te wachten

Maar ook hoe gaat het als je spul besteld en betaald en ze hebben het niet op voorraad?

Weet iemand dat?

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Ik heb bevestiging dat mijn zaadjes klaarliggen in ieder geval. Dus Esther zou ze kunnen ophalen binnenkort. De kosten worden per automatisch incasso gedaan. Als ze je zaadjes niet hebben, worden die nageleverd (maar ik denk dat ze dan ook verzendkosten in rekening gaan brengen enzo? ) of ze stellen een vervanger voor die er op lijkt.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Sorry peoples beetje late reactie vakantie geweest en te druk met de kids naar school.

Ik ga dinsdag de spulletjes halen. Ik kan helaas die vragen van jullie niet beantwoorden. Maar het lijkt mij dat je dan je geld terug kan krijgen. Ik dan en jullie het weer van mij krijgen

Geplaatst:

Normaal gesproken als een leverancier de zaden niet heeft, bij afhalen en hij moet ze dan nasturen, dan zijn normaal gesproken de verzendkosten voor hem.....dat is ook zo als een bestelling in 2 x geleverd wordt óf het moet duidelijk anders in de leveringsvoorwaarden vermeld staan.

Geplaatst:

Het staat wel in zijn leveringsvoorwaarden doch alleen als het verschillende produkten uit verschillende seizoenen....

Algemene Voorwaarden VREEKEN

Bestellingen onder € 10,00 dienen verplicht bij meegaande machtiging tot incasso te worden geregeld. Als u dit vergeet, ontvangt u na het indienen van uw bestelling per e-mail alsnog een machtigingsformulier.

Voor zaden in kleinverpakkingen op deze site: vanaf € 50,00 franco thuis in Nederland en België.

Bestellingen tot € 50,00 worden verhoogd met portokosten volgens TNT Post tarief en € 3,50 voor administratie- en verpakkingskosten.

Alle andere producten (pootgoed, grotere zaadzakken, bollen & knollen, boeken, planten etc.) worden niet franco geleverd. We berekenen bij bestellingen tot € 50,00: € 3,50 administratie- en verpakkingskosten + portokosten. Bestellingen vanaf € 50,00 worden alleen verhoogd met de portokosten. Portokosten worden berekend volgens TNT Post tarief.

Verzending vindt plaats vanuit ons magazijn in Nederland met een aangehechte factuur. Levering naar alle landen van de Europese Gemeenschap mogelijk, deze bestellingen worden verhoogd met de portokosten volgens TNT Post tarief.

De levertijd bedraagt normaal 1-3 weken. In het hoogseizoen (januari mei) kan dit oplopen tot 5 weken, bestel dus op tijd of wees van harte welkom in onze winkel, waar u alle producten van onze site kunt kopen, ons seizoen begint al in september. Producten die tijdelijk uitverkocht of (vanwege het seizoen) nog niet beschikbaar zijn kunnen uiteraard pas op een later tijdstip (na)geleverd worden. Later geleverde zaden zijn gegarandeerd kiemkrachtig voor de aankomende 2 seizoenen.

Producten die vanwege onverwacht grote vraag, tegenvallende verkrijgbaarheid of seizoensgebondenheid niet meteen leverbaar zijn, worden vaak door ons nageleverd. Deze worden op de pakbon vermeld. Naleveringen vallen niet onder de leveringstermijn, tenzij uitdrukkelijk door u aangegeven. Zaden of producten die daardoor na het/uw directe zaaiseizoen worden geleverd zijn altijd gegarandeerd kiemkrachtig en bruikbaar voor het aankomende seizoen. Naleveren zien we als een service (missie) om toch het door u gevraagde soort te kunnen leveren. Voor goederen (bijv. zaadzakjes) die in een envelop passen wordt een nalevering genoteerd vanaf € 5,00 verkoopwaarde, bij grotere goederen vanaf € 7,50. Naleveringen van orders, die ouder zijn dan 1 jaar worden alleen na overleg met de klant geleverd. Daarvoor wordt geen overleg gepleegd.

Op aanbiedingen en opruimingen gelden kortingen alleen op die artikelen, die niet al (op de site of elders) als aanbieding of met een speciale nettoprijs worden aangeboden. Grootverpakkingen zijn ook uitgesloten van kortingsregelingen, tenzij in overleg met Vreeken's Zaden anders overeengekomen is.

Bij bestellingen met verschillende producten uit verschillende seizoenen (op de website worden de leveringsmaanden genoemd) wordt in meerdere etappes geleverd en uiteraard telkens opnieuw porto berekend.

Wilt u meerdere bestellingen samenvoegen, dan kan dat tot uiterlijk 3 dagen na het plaatsen van de eerste bestelling. Daarna wordt de bestelling als aparte order behandeld.

U maakt door de voorwaarden te accorderen geen bezwaar tegen het toezenden van de digitale nieuwsbrief van Vreekens Zaden en u bent bij deze op de hoogte van het feit dat u zich onderaan elke nieuwsbrief eenvoudig kunt afmelden.

Door tussentijdse wijzigingen van verpakkingen of doorgevoerde prijsverhogingen van onze leveranciers zijn we soms tussentijds genoodzaakt wijzigingen aan te brengen in hoeveelheid zaad of prijzen per verpakking. We informeren u hierover niet vooraf, tenzij de wijziging meer dan 25% (in uw nadeel) bedraagt.

We staan open voor klachten i.v.m breuk of niet functioneren van producten. Reclameren kan uiterlijk tot 2 maanden na toezending plaatsvinden voor diverse producten. Het niet opnieuw uitlopen van planten na een vorstperiode valt niet onder garantie. Wel garanderen we hergroei binnen de groeiperiode

Geplaatst:

Hoi Esther kan je voor mij deze zaden meenemen? Ik maak dan het geld aan je over en je kunt de zaden aan Jootje geven als je wilt...

Het kan ook de ecoversie zijn die is iets duurder geloof ik..

BIETEN

021000 GOUDGELE KROTEN 'Burpee's Golden'

(Eng: Beetroot)

(Beta vulgaris Conditiva)

Ronde biet met oranjegele buitenkleur en geel knolvlees.

De zachte, zoete bietensmaak is uniek!

inhoud verpakking: ± 150 zaden (2 g) € 1,90 aantal:

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

ZUCHT....T_T, nu weet ik wat iedereen bedoelt...

Net vol goede moed op de fiets. Hebben ze volgens hun niks.... hoop moeite moeten doen.

Word vervolgd moet naar school toe....

Geplaatst: (aangepast)

Gelukkig had ik de lijstjes nog over zitten pennen. Hoop dat alles goed is gegaan.

Alleen van suusp en kibas was de bestelling gedaan.

Heb bijna alles moeten voorschieten. Machtiging gaat niet bij afhalen.

Loraine en jane doe had ik geen blaadje van. Dus daar heb ik niks voor kunnen halen. Maar daar ga ik desnoods nog een keer voor. Maar dan schijnt vreeken gezegd te moeten hebben dat het klaar is. Een bevestigingsmail afgegeven hebben.

Wat een gedoe... maar eind goed

, al BIJNA goed... to be continued...

aangepast door Gast
Geplaatst:

Hoi esther

Hebben we dat helemaal niet doorgegeven??

Sorry

Onze lijst was zo asociaal lang geworden dat wij het je niet aan wouden doen om dat allemaal mee te moeten slepen

In ieder geval bedankt voor het aanbod en als je alles net zo super regelt als vorig jaar komt dat helemaal goed!

Groetjes Loraine

Geplaatst:

Owww hahaha, nou gelukkig. Ik dacht dat het mis was gegaan. Als ik niet heel die lijst had kunnen meenemen. Had ik wel iets kunnen doen.

Noy dan is dat weer een hele meevaller. Dan ben ik denk ik nu wel helemaal compleet.

Geplaatst:

Esther, bedankt voor alle moeite. Kun je je rekeningnummer doorsturen? Dan maak ik het bedrag zo snel mogelijk naar je over. Vervelend dat jij het nu moest voorschieten

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Geeft niks esther

Echt ontzettend bedankt voor de moeite

We maken er nu een leuk dagje uit van en willen ook nog langs fruitbomen.net

Dat gaat wat worden haha

Groetjes Loraine

Geplaatst:

Ik wil het geld wel op je rekening overmaken Esther, dan heb je het eerder. Ik begrijp dat een machtiging niet werkt bij bestellen en dat je dus ook voor mij hebt moeten voorschieten. Wat vervelend voor je! We hadden achteraf gezien dus het geld tevoren naar jou moeten overmaken. Geef je rekeningnummer maar door als je wilt, dan maak ik het over.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...