Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

hoi, ik ben nieuw hier:)


xxxmirjamxxx

Aanbevolen berichten

hoi hoi,

 

mijn naam is mirjam,

 

Sinds wij vorig jaar verhuisd zijn heb in mijn liefde voor plantjes uit kunnen breiden van een balkonnetje naar een tuin

Ben begonnen met een stukje van mijn tuin als moestuin te gebruiken, en sinds deze zomer mag ik ook onze oprit gebruiken als moestuin (dat was even een discussie puntje;)

 

Dus, deel van de stenen er uit, zand naar het stuk tuin waar klinkertjes kwamen en aarde van uit dat stukje tuin naar de oprit...

en proberen maar...

tot nu lijkt het een prima stukje te zijn, dus het plan is om alle stenen er uit te gaan halen zodat ik de hele oppervlakte kan gebruiken.

 

Daarom ook begonnen met een compost hoop zodat ik dat volgend jaar kan gebruiken

 

dan nu nog een paar foto'tjes van vandaag,

 

groetjes mirjam

 

IMG621831291409497547.JPG

pompoen tegen onze vorig jaar deels gekapte berk, fijn toch ook nog een paar eet pompoenen want de andere pompoen (waar er wel 20 aanzitten) blijkt een sierpompoen te zijn...

 

IMG621932751409497550.JPG

de tomaten doen het heel goed (voor mijn doen;) tegen de warme muur aan, wel net een hoop blad weggehaald wat door de vele regen (schijnt, ik was op vakantie:) was gaan rotten

 

IMG622120921409497552.JPG

de meeste krootjes al geoogst maar deze mag nog wat groter worden

 

IMG622249621409497555.JPG

een komkommerzaadje van de aldi..... iedere dag 2 heerlijke komkommers, er zijn er al zeker 30 af, en dat zo buiten:) (ik wist niet dat dat kon)

 

IMG622369761409497557.JPG

hier dan een deel van de oprit, met composthoopje, en de nu bijna nutteloze groene bak, daar gaat alleen nog tomaten blad en aardappelschillen en loof in. oja, en onkruid waar zaad aan zit probeer ik ook een beetje te scheiden

 

IMG622440031409497560.JPG

de 'oprit'

 

IMG622696871409497563.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...