Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

even voorstellen


manowar

Aanbevolen berichten

hallo

ik ben Dirk en woon in Mol. Ik ben nogal bezeten door alles wat eetbaar is in de tuin en liefst van al fruit. ik ben ooit eens met school gaan druivenplukken

in Frankrijk en daar heb ik een virus opgelopen.De eerste jaren was er nog niets van te merken tot ik ging trouwen ..huisje tuintje .. en toen is dat virus plots opgedoken. ik ben begonnen met druiven "boskoop glory " en in mijn zoektocht naar beter ben ik naar zuidland gereden om daar enkele planten te gaan halen bij een welbekende wijngaard. Een dikke 25 jaar later en ondertussen al misschien wel 30 rassen geprobeerd te hebben heb ik nog steeds druiven maar daar zijn nog wat andere fruitsoorten bijgekomen ongeveer een dikke 30 soorten , van Aalbes tot Ziziphus jujuba. Niet altijd met succes maar ik probeer altijd naar het beste en het lekkerste te zoeken. Dat wil zeggen wat ik niet goed vind gaat er gewoon uit en komt een ander in de plaats.

volgend jaar komt er waarschijnlijk een serre speciaal voor enkele druiven, tomaten en mijn passieflora's.

Zo dat is al een klein beetje van mezelf. jullie zullen me waarschijnlijk wel is tegenkomen bij de topic's noten een fruit waar ik me wel zal moeien

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Die heb ik ook ik heb de royal en de leopold 3 maar alleen een serre ontbreekt nog er hangen nu nog druiven aan de leopold 3 maar te laat om nog smakelijk te zijn zonder serre. Volgend jaar staat er zeker een serre! En ik probeer de tuin zo in te richten zodat ik er geen werk aan heb ik werk veel met stenen in de tuin van 40 op 60 en 6 dik die houden het onkruid een beetje op afstand zo ga ik onder mijn pawpaws aardbeien zetten. één: dan moet ik daar geen gras maaien en twee ik eet liever aardbeien dan gras

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...