Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Eerst overal posten op het forum, dan naar de MTFD en nu maar voorstellen alsnog ..

Wij zijn (dus) de Groentjuhs uit Pijnacker, en dit jaar hebben wij voor het eerst een moesbalkonnetje. We hadden niet echt een idee wat we aan het doen waren maar al doende leert men zullen we maar zeggen. Dit zijn fotos van hoe ons plantenhoekje er vandaag bijstaat:

SSA4206074801412148583.JPGSSA4206113161412148589.JPG

Valt niet mee in potten, maargoed we hebben toch iets wat op artisjok moet gaan lijken(niet lachen Willy), een koolraap, 3 preitjes, waterkers, rucola, spinazie, een hoop kruiden(tijm, rozemarijn, peterselie, basilicum, koriander) en de stekjes van Jane/Loraine staan er ook bij nu, en de bosaardbei van Yuras. Links aan de stok zitten 6 sperziebonenplanten maar die geven niet veel meer. De grote pot was voor de tomaten maar die zijn er helemaal klaar mee, best nog veel vanaf gekomen maar 2 weken vakantie heeft ze de das om gedaan denk ik.

aangepast door Gast

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Geen problemen met jullie volorde, zo gaat het er normaal in mijn hoofd aan toe wat zich ook zo uit

Leuk dat jullie bij dit gezellige forum zijn gekomen, een gezellige aanvulling. Balkon ziet er fleurig groen uit. Zo te zien is er nog plaats, voor de volgende mtfd

Vandaag ga ik jullie koekenpan in gebruik nemen, heeft een mooi plekje gekregen tussen de anderen pannen.

Geplaatst:

welkom idd en leuk juist na de MTFD zondag j.l. ook hier even een reactie te geven .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...