bio-fee Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik heb ze ook nog maar eens een bericht gestuurd via het contactformulier. Op mijn eerdere aanvraag heb ik nog geen reactie gehad, alleen een standaardmailtje.Wat een stelletje *$(#$& zeg! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 http://www.dhl.nl/nl/contact_center/contact_express/contact_express_management.html Had je deze ook al gezien Weknow?Misschien als we allemaal even mailen? Quote
bio-fee Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Dat is DHL Angela, je moet DHLforyou hebben (tegenwoordig heet dat ineens dhlparcel, zie ik...???) en daar vind je het contactformulier hier: https://dhlparcel.nl/nl/contact/contact-particulier (Niet dat ze daar snel antwoorden maar in elk geval kreeg ik wel een ontvangstbevestiging...) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Maar dat is toch het zelfde bedrijf? Of heb ik het nu helemaal mis?Ik kom als ik ga zoeken ook overal Select vracht tegen. Quote
weknow Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2014 Alvast bedankt voor die 2 emailadressen Angela! Dat DHL onder allerlei namen diensten aanbiedt (zal wel belastingvoordeel opleveren en met aandelen en winsten te maken hebben?) maakt mij niet uit. Dat is hun probleem. Ik wil gewoon dat ze hun uiterste best doen om een de Blijde Zaden Doos snel te bezorgen of mochten ze het pakket zijn kwijtgeraakt of kapotgemaakt de schade direct te herstellen. Ze krijgen van mij een mail, waarin ik er op wijs hoe ze negatieve publiciteit kunnen voorkomen. Lossen ze het direct op, dan ben ik tevreden en zal ik dit ook melden. Er kunnen fouten gemaakt worden, dat snap ik best, maar dan is het ook niet meer dan fatsoenlijk om alles in het werk te stellen om die heel snel op te lossen. Na 6 dagen is er helemaal niets dat er op wijst dat er iemand van DHL ook maar een seconde aandacht aan besteed heeft om tot een oplossing te komen! Hebben ze pech dat het nu toevallig gebeurt met een pakje van dit forum waar honderden mensen het kunnen volgen. Zij kunnen het snel oplossen, wij of ik niet.... Het is nu de 6e dag vanaf versturen, er wordt niet gereageerd en blijkbaar niks gedaan. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2014 Zojuist het volgende bericht gestuurd naar dat adres van DHL-express, uit de link die Angela gaf. Jammer voor DHL is nu een pakket kwijt met spullen van een forum met honderden actieve deelnemers. Iedereen kan hier nu openlijk volgen hoe er niets gebeurt en DHL niet reageert. U kunt de negatieve publiciteit stoppen door het snel op te lossen. Via deze link kunt u alles volgen.:blijde-zaden-doos-2014-2015-t15583-40.html met vriendelijke groet, Als ze al reageren...vast pas over enkele dagen.....zal dat wel zijn met dat zij een ander bedrijf zijn dan DHLforYou. (Ondanks hetzelfde logo). Ik denk...waar een wil is, is een weg....laat maar zien dat je het meent met dat hele verhaal over goede service. Gaat DHL het oplossen? Nu ga ik eens kijken hoe we op Facebook de uitdaging aan DHL om gewoon een pakje te bezorgen op een opvallende manier onder de aandacht kunnen brengen. Ik zit zelf niet op Twitter....iemand zin om daar de uitdaging aan DHL publiek te maken? (Wil best wel helpen dan, met tekstje schrijven e.d. Regelen we dan even via PB! Bedank alvast!) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 DHL heeft een FB pagina ik zou een hele grote foto of afbeelding plaatsen iets dat duidelijk te zien is,mensen met FB kunnen dan eventueel reageren?Moet je wel even laten weten hier wanneer hij er staat. Quote
Jenneke Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Tja, volgens mijn zus die al vele jaren werkzaam is in de vervoersbranche is de procedure die DHL gebruikt bij sortering uiterst gevoelig voor fouten (bij elk sorteercentrum krijgen alle pakkettten o.a weer nieuwe stickers met nieuwe barcodes opgeplakt, en daabij worden erg veel fouten gemaakt waardoor pakketten zoekraken en ook nauwelijks terug te vinden zijn, en maken ze ook niet de indruk dat het ze veel kan schelen). Volgens haar is UPS de beste op dit gbied maar is helaas ook nogal prijzig, maar daar raakt nauwelijks iets kwijt (Daar wordt ook het personeel behoorlijk scherp in de gaten gehouden). GLS is goedkoper, minder goed dan UPS maar beter dan DHL en Post.NL die het slechtst presteren . (En nee ze werkt niet bij UPS of GLS) Quote
loes Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 wel fijn dat jullie nu zo actief zijn om het pakketje te achterhalen. maar geef DHL ook de tijd om te reageren. het is nu weekend dus er zal vandaag en morgen niets gebeuren. Quote
weknow Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2014 Loes schreef: maar geef DHL ook de tijd om te reageren. Hadden ze al vanaf woensdagochtend 6.49 uur lijkt me. Sindsdien staat alles stil en reageren ze niets meer. Hoe langer ze niets doen, hoe moeilijker het wordt om de fout nog te achterhalen en herstellen......? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
weknow Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2014 Een berichtje plaatsen op de Facebook-pagina van DHL lukt me niet. Ik denk dat er alleen gejuicht mag worden daar Ik heb het volgende bericht zelf geplaatst op mijn Facebookpagina. DHL heeft meer dan 188000 likes. Maar als er een pakje kwijtraakt wordt het minder leuk. Volg mee of het DHL lukt om een Doos met zaden van het moestuinforum te bezorgen. Dag 6 is bijna voorbij. Nog geen reacties of pogingen om het op te lossen. Hier kun je het live volgen: blijde-zaden-doos-2014-2015-t15583-40.html Als je me wilt vinden en dit ook op Facebook volgen, stuur even een PB met je Facebook-naam. Dan kan ik je uitnodigen als vriend. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
geedee Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 https://www.facebook.com/dhl?fref=ts daar kun je gewoon een bericht typen mi. Quote
weknow Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2014 Typen kan wel, Geedee. Maar het verschijnt niet daarna. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
geedee Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 ik zie toch echt wel je berichtje staan hoor: Wino ######Vandaag om 22:37Kan het DHL wat schelen als een pakketje kwijtraakt??. Volg hier het live-verhaal van de stilte na een "sorteerfout": blijde-zaden-doos-2014-2015-t15583-40.html https://www.facebook.com/dhl?fref=ts Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik zie zelfs 3 berichten van Weknow achter elkaar..om 22.37 om 22.40 en om 23.04. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
loes Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 De mails heb je toch pas vrijdag en zaterdag gestuurd? Quote
bio-fee Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Als ik een mail stuur met een klacht over een niet bezorgd pakketje, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je daar binnen 24 uur een inhoudelijk antwoord op krijgt... Er wordt tenslotte beloofd dat pakketjes in principe de dag erop bezorgd zullen worden. Dus als dat na een paar dagen nog niet waargemaakt blijkt te zijn, dan mogen ze heus wel sneller in actie komen. Dus ja van mij krijgen ze heus wel tijd, 24 uur om precies te zijn. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Die berichten heb ik ook gezien ze zijn alleen al weer naar onder geschoven door andere klachten en reclame. Quote
simonvb Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik heb het bericht ook een like gegeven. Meestal vanaf een bepaald aantal likes/commentaren, komt een bericht meer in de schijnwerpers.Om het bericht makkelijker terug te vinden, éénmaal op de pagina van DHL na de link van Geedee te nemen, moet je links op je scherm kijken - berichten op de pagina - icoontje > op klikken - bericht zoeken op datum en uur - een like of commentaar geven ik zie toch echt wel je berichtje staan hoor: Wino ######Vandaag om 22:37Kan het DHL wat schelen als een pakketje kwijtraakt??. Volg hier het live-verhaal van de stilte na een "sorteerfout": blijde-zaden-doos-2014-2015-t15583-40.html https://www.facebook.com/dhl?fref=ts Quote
loes Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Als ik een mail stuur met een klacht over een niet bezorgd pakketje, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je daar binnen 24 uur een inhoudelijk antwoord op krijgt... Er wordt tenslotte beloofd dat pakketjes in principe de dag erop bezorgd zullen worden. Dus als dat na een paar dagen nog niet waargemaakt blijkt te zijn, dan mogen ze heus wel sneller in actie komen. Dus ja van mij krijgen ze heus wel tijd, 24 uur om precies te zijn. 24uur is redelijk ja, binnen kantooruren. ik verwacht echt niet dat er zaterdag/zondag iemand op kantoor zit om mails te beantwoorden. zeker niet bij zo'n goedkope service als DHLforYou. Als er dan al iemand zou zitten om de mails te beantwoorden dan valt er weinig achteraan te bellen want in het weekend werkt ook niet iedereen (zul je altijd zien dat de mensen die je nodig hebt niet aanwezig zijn). En aangezien je geen antwoord hebt weet je ook niet of er achter de schermen al hard wordt gewerkt aan de sorteerfout. Het zou beter zijn als DHL je daarvan op de hoogte houd maar blijkbaar is dat te moeilijk. Quote
weknow Geplaatst: 26 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik wacht nu inderdaad even af. Maar het zou niet meer dan normaal zijn, als Bio-fee als ontvanger of ik als verzender morgen in de loop van de dag iets vernemen of maandag of uiterlijk dinsdag het pakket gewoon terecht is. Maar als DHL vanaf afgelopen woensdag heel vroeg niet heel actief gezocht heeft (waar helemaal niets op wijst!) maken ze het probleem alleen maar groter. Dus morgen in de loop van de dag ga ik toch wat verder op de tamtam kloppen. Daarbij: Ik kan actief helpen bij de opsporing, bijvoorbeeld door een beschrijving te geven of andere informatie te verstrekken. Maar dan ook moet DHL iets doen...bijvoorbeeld even opbellen of een mailtje sturen. Nu zijn ze onbereikbaar en is er al ruim 4 dagen, nadat het pakket woensdag om 6.49 uur in het distributiecentrum is gescand en op precies dezelfde tijd vervolgens als sorteerfout werd ingevoerd, geen enkele activiteit bij DHL merkbaar. Het lijkt er zo alleszins op dat niemand er zich meer om bekommert en dat - zoals ook bij soortgelijke klachten vaker wordt beschreven op het internet - het verlies van een pakket als een soort risico voor de klant wordt beschouwd...niet iets waar DHL zich nog mee bezighoudt? Grappig dat jullie mijn post op de Facebook-pagina van DHL wel kunnen zien. Ik zag ze nergens terug, ook niet via de link die Geedee gaf. Misschien omdat ik zelf de poster ben?? Dat verklaart ook waarom er 3 berichtjes staan. "Nog maar eens proberen" en toen wat later nog eens. Wat me natuurlijk het meeste zorgen baart is, hoe het nu verder moet met de Blijde-Zaden-Doos. Er zitten spullen in van 15 a 20 mensen en van sommige best veel en bijzondere zaden. Daarbij zijn er een 12-tal mensen die op de doos wachten. De waarde is niet hard te maken, maar als ik het omreken toch makkelijk een 400 Euro schat ik. Het is overduidelijk dat de fout bij DHL ligt, maar of ze het fatsoen gaan hebben om ook een redelijke oplossing te geven als het pakket niet terecht komt is maar de vraag. In soortgelijke gevallen deden ze ook niets als ik zo lees op internet en zelf bij een verzekering keren ze in de praktijk niet uit. Dat ze fouten maken en het risico dan op de klant afschuiven, het zo stil mogelijk houden door gewoon niet te communiceren en weinig of niets te doen...dat zou wel eens gewone "bedrijfspolitiek" kunnen zijn van DHL. Ik hoop dat ik me vergis en de verhalen op internet niet kloppen. Ik probeer er maar even niet verder over na te denken hoe het dan verder moet en hoop dat morgen of uiterlijk dinsdag een verlossend mailtje of telefoontje komt: "Pakket is bezorgd". Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Yuras Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Weknow, je kan morgen deze dienst bellen. Tarief is 1Euro per gesprek... Ik heb nog andere vragen over DHLFORYOU.NL. Waar kan ik terecht?Wij geven je graag persoonlijk antwoord. Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar op 0900 222 21 21 (€ 1,00 per gesprek). U kunt ook een email sturen naar [email protected] https://www.dhlforyou.nl/login/pg/faq Quote
geedee Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Ja, erg raar dat jij je eigen berichtje niet terug kunt zien te meer er nu een antwoord (JAJA OP ZONDAG!!!) van DHL gegeven is: Voor het geval je geen melding krijgt van een antwoord op jouw FB hier een kopietje: (dd 26 oktober 14.38) Hi Wino, I am sorry to hear that. This sounds like a very frustrating experience. We should look into this issue right away. Please contact our international support team using the following link: https://www.facebook.com/dhl/app_425425010836610. Our colleagues will be able to look into this matter and will get back to you directly. Best regards, AnnaVind ik leuk · Beantwoorden · 2 uur Quote
bio-fee Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Hehe ik heb het bericht van Wino eindelijk gevonden, ik ga gelijk via de link die ze geven klagen. Eens kijken of er inderdaad DIRECT actie wordt ondernomen, zoals er staat. Quote
geedee Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Wel vreemd dat ze een link geven naar een internationaal supportteam..... zo verweg is zeeland toch niet.. @ bio fee; zag je mij berichtje niet staan dan?? Daar staat bericht van wino én de klaaglink toch al in? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.