October 12, 201411 yr ik ben roel en 67 jaar dus gepensioneerd .zit dus thuis en ik zocht een hobby en toen kwam ik bij jullie uiten dacht waarom niet ik ben gek op planten binnenshuis want wat ik aan tuin heb mag geen naam hebben.tevens zoek ik eigenlijk een ginseng wortel die ik zelf kan kwekenen begeleiden, beste medeleden bij deze hou ik me aanbevolen.of weet iemand waar ik zou moeten zoeken bvhd. gr roel
October 12, 201411 yr Welkom Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
October 12, 201411 yr Welkom en waarom wil je een ginseng kweken? Heb je ook wel jiangluan overwogen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Jiaogulangroeit hier als kool
October 12, 201411 yr Welkom Roel, Leuk joh, in huis gaan kweken. Kan je misschien een beetje nadenken over hoofdletters en punten in je berichtjes? Voor een dyslectische autist is dit dus echt een hele zware dobber om te lezen. .. thanks!