Enjoy! Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Overschrijven van de puzzel was voor mij de beste optie, totdat...ik las dat je 'ma kon knippen en plakken via paint. Afijn, toen toch maar m'n eigen geschreven puzzel gemaakt Helemaal eens met de uitkomst! Ik geniet elke keer weere van het moestuinforum! Jet, Appelvrouw, dank je wel voor de puzzel! Jörg en de rest die er druk mee zijn mijn welgemeende dank De oplossing komt eraan. Enjoy your day! Quote
Jenneke Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 En ook ik heb de oplossing gevonden. Vergat steeds om aan m'n zus tevragen of ze hem even voor me uit wilde printen (heb zelf geen printer) dus heb ik hem uiteindelijk toch maar over geschreven. Was eigenlijk zo gebeurt toen dus lekker zitten puzzelen, er was toch weer eens geen moer op de tv En nu maar duimen, zou voor het eerst zijn dat ik een iets zou winnen Quote
wimmeke Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 heb meegedaan : cadeautje voor de vrouw, haar hobby is koken Quote
xxxmirjamxxx Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 oooeeee, spannend! Leuk hoor zo'n prijsvraag, ik begin vast met duimen:) Quote
willemGN Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Leuk, ja! Mag U vaker doen Quote [*]
xxxmirjamxxx Geplaatst: 15 november 2014 Geplaatst: 15 november 2014 Spannend vandaag is de dag....... Quote
Loraine Geplaatst: 15 november 2014 Geplaatst: 15 november 2014 Roffel roffel roffel Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.