BonTon Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 http://www.24kitchen.nl/news/nieuws/24kitchen/vanaf-19-oktober-nieuwe-reality-serie-de-volkstuin Quote
Racingweirdo Geplaatst: 19 oktober 2014 Geplaatst: 19 oktober 2014 Net gekeken, vond het een raar programma. De scenes op de moestuin gingen over alles behalve moestuinen(haag knippen, koffie drinken) en dan die irritante voice over met zijn domme vragen . Quote
greetje11 Geplaatst: 20 oktober 2014 Geplaatst: 20 oktober 2014 Helemaal met jou eens Racingweirdo.En vooral die voice-over, erg irritant. Quote
harm07 Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Ben het er ook mee eens. Vreemd programma Quote
Jenneke Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik heb het gemist, maar zo om 19.30 uur komt het weer, dus ik ga maar eens even kijken want ik ben toch wel nieuwsgierig:D Quote
Erny Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Kijk ik mee... Edit... hoe lang nog... ik erger me nu al dood... Kookdame snijd van een stuk Spaanse schapekaas toch minstens 1 cm kaas mee met de korst en mietert dat weg...En sinds wanneer is Andijvie familie van de Snijbiet zoals één van de mannetjes beweerde??? Bijna afgelopen... gelukkig... Quote
Jenneke Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Was gezellig Erny Maar om eerlijk te zijn vond ik er ook weinig aan. Het volkstuindeel ging vooral over de partytent opbouwen en de heg knippen op een gevaarlijk wiebeltrapje, en ook het kookgedeelte viel me tegen. En die commentaarstem is inderdaad vrij irritant. Misschien dat ik het programma nog een tweede kans geef, maar alleen als er verder niks leuker is @Erny, ik overwoog na 5 minuten al om te zappen, maar toch maar uit gekeken je weet nooit of het niet leuker wordt, maar helaas Quote
Erny Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Hmm... weet niet of ik dit een tweede kans ga gunnen... was meer een soort realityvolkstuincomplexsoap ipv een inhoudelijk verrijkend Moestuinprogram. En het kookgedeelte was álles wat ik vreselijk vind aan de 24kitsch-opzet... Vond eigenlijk het programma ervoor bijna nog erger... Jeetje zeg... boerenfamilie krijgt een waanzinnige sashimi gerecht voorgezet en zitten met lange tanden te eten... Quote
RobO Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 heul mee eens: "we zullen het volk ff laten zien hoe eenkennig die boeren zijn...." Quote
Bit Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 waar kijken jullie dat programma eigenlijk ? Is dat gewoon op tv , of op internet ? Kan iemand een link doen voor als het op internet is ? Quote
Estemy Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 Op 24Kitchen. Bij ziggo is dat kanaal 24 (in de basispakett inbegrepen). Ik heb gisteren de Wat de Boer Niet Kent... gekeken. Ja, jammer van dat sashimi, echt jammer. Maar dat heb ik vaker gezien dat sommige mensen heel eenvoudig eten. Altijd hetzelfde en niks anders vinden ze lekker. En als ik eerlijk ben, dan ik vond sushi de eerste keer ook niet lekker (ik was toen 10 jaar oud en woonde nog in Estland, maar zelfs daar was het toen al verkrijgbaar). Een beetje saai en droog, maar verse rauwe vis...dat aten we thuis vaker, dus dat vond ik wel lekker.Ik vind bijna alles ook in rauwe versie lekker. Bijvoorbeeld meeste Nederlanders eten geen rauwe erwten, dat bij Estse kinderen echt een delicatesse is. Zelfs de peuters en baby's krijgen erwten om te kauwen en spelen (hoe veel precies de mond in gaat is niet belangrijk, maar het is meer een spel). Maar Volkstuin was na Wat de Boer Niet Kent, dus dat heb ik ook gezien en vond, inderdaad, een beetje saai. Ik heb al in die aflevering gezien hoe een buurman gezeurt over de niet geknipte hek. Ja het was niet goed gesnoeid, maar dat kan de man toch zelf zien en doen. Maar ja, misschien alleen voor de TV zo gedaan. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
RobO Geplaatst: 22 oktober 2014 Geplaatst: 22 oktober 2014 nee niet op www, hier: http://www.24kitchen.nl/devolkstuin wat info Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.