Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Straks komen 10 Fransen stamppot eten ( zie verder wat eten wij vandaag )

Bij het tafel dekken net brak ik een champagneglas..ik heb er nu nog maar 7 met hoge en drie met lage steel..dus nieuwe glazen nodig. Wie koopt bij AH en gebruikt/neemt niet de kristalzegels die ze nu aanbieden?

Dan wil ik ze graag hebben..portokosten worden natuurlijk vergoed...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb ze al een keer aan de persoon achter me gegeven, als je ook al blij bent met een paar zegels (ik heb nooit zo heel veel boodschappen bij AH) wil ik ze ook wel bewaren voor je.

Geplaatst: (aangepast)

Jenneke natuurlijk ben ik ook met een paar zegels blij...ik hoop er bij elkaar in ieder geval 80 te verzamelen zodat ik 8 dezelfde glazen kan kopen..bij de vorige aktie voor kristalglazen van AH (volgens mij wel 20 jaar geleden) heb ik 10 wijnglazen gekocht. . Er leven er nog 7..

aangepast door Gast

Geplaatst:

Zie dit topic nu pas. Sorry. Ik wijf die zegels inderdaad ook weg bij de kassa. Zit zelf heel goed in de glazen. Als ik er aan denk, zal ik ze vanaf nu proberen te verzamelen voor je.

Geplaatst:

Jet, als je zegels teveel gaat krijgen, dan ben ik geïnteresseerd in de overblijvers.

Zonet mijn eerste kaart ingeleverd, voor 4 stuks rode wijn glazen. Die dingen zijn achterlijk groot. Er gaat ruim een halve liter in!

Een wijnglas moet natuurlijk lang niet vol, en ik houd van een ruim glas. Maar toch.

Vullen tot aan het eind van de knik is al 100 ml. Walst wel lekker, geuren komen goed vrij (ook met de muziek die ik nu heb opstaan: in een 4/4 maat).

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Dank voor de review Henk..ik had nog geen commentaar gelezen over de gazen. Dat ze zo groot zijn is modern..de jonge mensen die ik ken hebben allemaal van de grote glazen..of eigenlijk zag ik dat anders..ik dacht steeds: wat een achterlijk beetje wijn krijg ik hier

Voorlopig heb ik nog geen zegels teveel hoor..ik heb er nu 12..met de drie van Jorieke erbij toch pas 15 van de 80..en dan hoopte ik nog op meer vanwege de karaf

Geplaatst:

hmmm. hier ook van die áchtelijk grote' wijnglazen. Nog groter ook nog wel trouwens. Bij mij krijg je de 1e ronde net an een cm in het glas. De verdere rondes misschien net an 2 cm.

Goede wijn heeft lucht nodig, moet kunnen walsen. Elke wijn een volgend glas trouwens. En diverse maten / vormen.

hmmm. krijg al helemaal zin in December

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Ik dacht zo`n beetje half januari..dan heeft iedereen vast wel enkele bij elkaar gespaard voor mij en zijn de glazen (en misschien de karaf) nog te krijgen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...