appelvrouw Geplaatst: 22 november 2014 Geplaatst: 22 november 2014 Straks komen 10 Fransen stamppot eten ( zie verder wat eten wij vandaag )Bij het tafel dekken net brak ik een champagneglas..ik heb er nu nog maar 7 met hoge en drie met lage steel..dus nieuwe glazen nodig. Wie koopt bij AH en gebruikt/neemt niet de kristalzegels die ze nu aanbieden?Dan wil ik ze graag hebben..portokosten worden natuurlijk vergoed... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 23 november 2014 Geplaatst: 23 november 2014 Oh... dát had ik eerder moeten weten, heb ze al een paar keer geweigerd... zal ik vanaf nu niet meer doen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 november 2014 Auteur Geplaatst: 23 november 2014 Fijn Erny..je maakt me blij! Ik geloof dat die aktie nog to t eind januari loopt dus er r is nog wat spaartijd.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jenneke Geplaatst: 23 november 2014 Geplaatst: 23 november 2014 Ik heb ze al een keer aan de persoon achter me gegeven, als je ook al blij bent met een paar zegels (ik heb nooit zo heel veel boodschappen bij AH) wil ik ze ook wel bewaren voor je. Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 november 2014 Auteur Geplaatst: 23 november 2014 (aangepast) Jenneke natuurlijk ben ik ook met een paar zegels blij...ik hoop er bij elkaar in ieder geval 80 te verzamelen zodat ik 8 dezelfde glazen kan kopen..bij de vorige aktie voor kristalglazen van AH (volgens mij wel 20 jaar geleden) heb ik 10 wijnglazen gekocht. . Er leven er nog 7.. 24 november 2014 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 24 november 2014 Geplaatst: 24 november 2014 Ik heb er al 3 voor je! Normaal kom ik nooit aan het bedrag wat je minimaal moet besteden voor een zegeltje. Maar door deelname aan wat gratis-spullen-acties (zie bijv. http://dutchcouponing.blogspot.nl/ ) kocht ik wat prijzige dingen waardoor ik ze voor je aan kon nemen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Geplaatst: 24 november 2014 Merci! En goede link voor de Zuinigen! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RvO Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 Ik bewaar ze voor je, maar meer dan eén of twee per week spaar ik er niet. Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 november 2014 Auteur Geplaatst: 25 november 2014 Dat is super Remy..De aktie loopt tot 8 februari zag ik net. Zo scharrel ik wel wat glazen bij elkaar! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Zie dit topic nu pas. Sorry. Ik wijf die zegels inderdaad ook weg bij de kassa. Zit zelf heel goed in de glazen. Als ik er aan denk, zal ik ze vanaf nu proberen te verzamelen voor je. Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Geplaatst: 26 november 2014 Dank je wel Bit..het gaat hier de goede kant op Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Jet, als je zegels teveel gaat krijgen, dan ben ik geïnteresseerd in de overblijvers.Zonet mijn eerste kaart ingeleverd, voor 4 stuks rode wijn glazen. Die dingen zijn achterlijk groot. Er gaat ruim een halve liter in!Een wijnglas moet natuurlijk lang niet vol, en ik houd van een ruim glas. Maar toch.Vullen tot aan het eind van de knik is al 100 ml. Walst wel lekker, geuren komen goed vrij (ook met de muziek die ik nu heb opstaan: in een 4/4 maat). Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Geplaatst: 26 november 2014 Dank voor de review Henk..ik had nog geen commentaar gelezen over de gazen. Dat ze zo groot zijn is modern..de jonge mensen die ik ken hebben allemaal van de grote glazen..of eigenlijk zag ik dat anders..ik dacht steeds: wat een achterlijk beetje wijn krijg ik hier Voorlopig heb ik nog geen zegels teveel hoor..ik heb er nu 12..met de drie van Jorieke erbij toch pas 15 van de 80..en dan hoopte ik nog op meer vanwege de karaf Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 hmmm. hier ook van die áchtelijk grote' wijnglazen. Nog groter ook nog wel trouwens. Bij mij krijg je de 1e ronde net an een cm in het glas. De verdere rondes misschien net an 2 cm.Goede wijn heeft lucht nodig, moet kunnen walsen. Elke wijn een volgend glas trouwens. En diverse maten / vormen. hmmm. krijg al helemaal zin in December Quote
Erny Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Oooh.... shhhhhhttt... vergeten JA te zeggen bij de kassa laatst... Sorry... Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 december 2014 Auteur Geplaatst: 17 december 2014 ja zeg en dat kom je hier melden Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jenneke Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Wanneer wil je ze eigenlijk hebben? Geen idee tot wanneer die actie loopt eigenlijk Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 december 2014 Auteur Geplaatst: 17 december 2014 Ik dacht zo`n beetje half januari..dan heeft iedereen vast wel enkele bij elkaar gespaard voor mij en zijn de glazen (en misschien de karaf) nog te krijgen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jenneke Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Ok dan spaar ik nog effekens verder Quote
Bit Geplaatst: 24 december 2014 Geplaatst: 24 december 2014 Heb inmiddels 41 zegels voor je Jet. Zal ik ze maar opsturen ? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.