Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoi, ik ben Dohave


Dohave

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later ...

image80651425678820.jpgimage96001425678821.jpg

 

Hoi allen, even een update. Net thuis vanuit het werk werd ik gebeld door Jan van de EAV Apeldoorn: ik heb een volkstuintje voor je 105 m2. Is het iets voor jou?

Joepie! Natuurlijk is het iets voor mij! Meteen gaan kijken: langwerpig stukje grond, 360 graden zon. Mooie koude kas, grote waterton, gereedschapskast, compostbak, tegels.... Voormalige bezitters hebben het tegen een mooie prijs aan mij verkocht. Wat bessenstruiken en de artisjok laten ze staan.

Ik weet niet of de foto's goed komen, staan op hun kant zie ik - genomen met de Telefoon wellicht daardoor, maar: foto 1 isvoorstukje vanaf het tuinhek, foto 2 de kas, en er zit nog een aardig stukje achter de kas. Genoeg voor deze vrouw. Oww, en morgen begint de eerste les van de moestuincursus... Hoe alles op zijn plaats kan vallen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat al een aalbers, kruisbes en witte of zwarte bes. Van de kinderen heb ik gisteren 4 soorten framboos gekregen en 12 aardbeiplantjes. De witte druif uit mijn eigen tuin krijgt een plaatsje in de kas. De waterbak zit in een metalenkooi, die ga ik denk ik volhangen met kruidenpotjes.

Sla, spinazie, tomaten, spruiten, sperziebonen, aubergines, pompoenen en ik vraag me af of watermeloen zal lukken. Oja, wat aardappeltjes natuurlijk.

Lathyrus, zonnebloemen, stokrozen, asters... En ik heb nog veel meer zakjes zaad liggen, sommigen zijn echt dik over de datum. Die ga ik gewoon uitproberen! Zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...