RobO Geplaatst: 12 juli 2016 Geplaatst: 12 juli 2016 pasta, uiensaus, sla, uitje met tomaat en restje parmezaan
Jorieke123 Geplaatst: 12 juli 2016 Geplaatst: 12 juli 2016 Gehaktbalschijf met bietjes en aardappeltjes. Hmmmmmm. Die dag daarvoor wraps met veel sla en wortel en rode ui en komkommer en 'collar bacon' Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Enjoy! Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Pimientos de Padron, in olijfolie gebakken met zeezout bestrooid. Toevallig van het zaad vd Moestuinforumdag van vorig jaar?
Erny Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Nee Enjoy, dit was nog zaad van mezelf van vorige jaren.
Jorieke123 Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Broodje met kaas, komkommer, en de 1e tomaatjes! Zoooo lekker. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 hè, hier nog alles groen, je woont zeker iets meer naar het oosten .... hier: prei, kipje, nieuw aardappeltje..., deze...
Enjoy! Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Thai green curry soep met verse Spaanse knoflook
prettig gestoord Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Salade met komkommer, uitje, kruiden, peultjes kipfiletjes en eieren, allemaal van eigen kweek! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 17 juli 2016 Geplaatst: 17 juli 2016 Zometeen salade met rode ui, komkommer, kaas, en gebakken spekjes. En wat gekookte bietjes en worteltjes. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
julia Geplaatst: 23 juli 2016 Geplaatst: 23 juli 2016 Snijbonen. Alleen waren sommige wel wat taai en draderig. Ik was ze een beetje vergeten en sommige waren wel erg groot geworden.
Enjoy! Geplaatst: 23 juli 2016 Geplaatst: 23 juli 2016 Brutus Groenus al uit eigen tuin? #jaloers. Mijn pompoenen zijn of niet opgekomen of weggerot.
Brutus Groenus Geplaatst: 23 juli 2016 Geplaatst: 23 juli 2016 Ja van eigen kweek. Deze was wel extreem vroeg hoor, de rest is nog aan het groeien. - word geen slaaf van je bezit -
Jorieke123 Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 Er staat een bietenchococake in de oven.... Ben benieuwd Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 Groentesoep en aardappels met sla
Brutus Groenus Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 Pompoen ovenschotel met krieltjes, boontjes, ui, feta en wat lavas Alles behalve de feta uit eigen tuin. Heerlijk! - word geen slaaf van je bezit -
Anna3 Geplaatst: 24 juli 2016 Geplaatst: 24 juli 2016 Aardappeltjes uit de oven, gegrilde courgette, restje sla met bietjes, feta en zonnebloempitten en een restje sperziebonensalade met azijn, mosterd en veldvarkenspek.
Brutus Groenus Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Pompoen cupcakes! - word geen slaaf van je bezit -
appelvrouw Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 (aangepast) Pfft doodeng Rob, ik zou geen hap door mijn keel krijgen...*Gegratineerde aardappelschotel met courgettes en kleine tomaatjes..oude kaas en room. 29 juli 2016 aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Dit recept: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1186679/rodekoolmaaltijdsoep-met-witte-bonen-biet-en-witvis maar dan in de zomer in plaats van in de winter (zoals zij schrijven). Zonder de witte bonen (maar met heel fijn gesneden pronkboontjes), en zonder gember en kaneel. Oh en met witte kool, in plaats van de rode. Was heel goed te eten! De vis (van Estemy) serveerde ik er bij, niet er IN. Oh en de cake met bietjes en chocolade was... best te eten. Het had te weinig choco-smaak voor een choco-cake. Het ging meer naar kruidkoek (qua zachtheid en structuur ook) maar dan zonder de lekkere kruiden. Dus een volgende keer gebruik ik mee choco, OF meer kruiden. Dit was van alles net niet genoeg. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
paddestoelengek Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Dit recept: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1 ... -en-witvis maar dan in de zomer in plaats van in de winter (zoals zij schrijven). hier ook zo'n AH winterrecept die bij ons in de zomer ook absoluut favoriet ishttp://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R418890/pittige-winterse-groentesoepwij variëren met het aanbod van groentes van het seizoen, de bloemkool bijft er standaard in gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Erny Geplaatst: 29 juli 2016 Geplaatst: 29 juli 2016 Eerste minitomaatje van half dood verwaarloosd tomatenplantje Cherry Cascade. Wel erg lekker voor zo'n klein tomaatje.Eerste Japanse Wijnbessen zo van de struik in de mond. Verheug me op wat komen gaat.Tweede ronde Albion aardbeien (doordragers) eerste handje, ze beginnen weer. Goed idee die aardappelgratín!
Aanbevolen berichten