Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen idee, die van de Lidl niet want hier nog altijd geen moestuinzaad gezien in de folder

In de folder van de AH van Overpelt zie ik toch niets staan over sparen voor zaden.

Geplaatst:

Ik vermoed van wel, de folder is bv anders van layout, maar de producten zijn grotendeels hetzelfde en de aanbiedingen en actie deze week ook. (dat gedoe van die 'super'foods) hou gewoon de website (ah.be kortste webadres ever denk ik) in de gaten.

Het is overigens een actie gericht op kinderen.

Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.

Geplaatst:

Tot de 16de februari of tot het is uitverkocht op ibood:

Kitchenaid Artisan

-voedselmolen, 49,95

-fruit-groentezeef 44.95

-worstvuller 12.95

Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.

Geplaatst:
Geen idee, die van de Lidl niet want hier nog altijd geen moestuinzaad gezien in de folder

In de folder van de AH van Overpelt zie ik toch niets staan over sparen voor zaden.

Het is toch ook pas volgende week? En de Lidl heeft inderdaad regio's waarin ze acties houden.

Geplaatst:
Lopen de promoties van Albert heijn gelijk met de Nederlandse in België? Weet iemand dat?

Als het goed is wel. AH heeft om teleurstellingen te voorkomen ook de winkels die geen actief promotiemateriaal in de winkel hebben hangen toch enkele dozen met potjes geleverd. Gewoon naar vragen bij de kassa dus!

Home is where the harvest is.

Geplaatst:

Bij mij in de AH stonden de potjes er al... Heb niet echts iets gezien over sparen voor zaden, maar bij 15 euro besteden krijg je een potje met kokostablet en zaadjes erbij

Geplaatst:

Hmm... Ik moet volgende week 2x in Overpelt zijn, ik ga die AH daar toch eens zoeken!

Geplaatst:

Hmm... Ik moet volgende week 2x in Overpelt zijn, ik ga die AH daar toch eens zoeken!

Neem dan zeker een zakje gemengde punt paprika's mee (geel, rood, oranje) die rode daar is echt erf erg lekker en de winkel erlangs is de action En dat allemaal op 7 minuten van mijn huis Jeuj.

Geplaatst:

Als je de folders bekijkt per provincie, staat het niet in de diverse folders. Op de site staat het wel via de linken bovenaan.

Geplaatst: (aangepast)

Yes! AH boekje in de bus met de reclame van de week en staat vol met het moestuin je en de zaad potjes

Ook bij de Belgische Aldi leuke dingen:

- 18/2 viooltjes 10 stuks voor 1,99 euro in allerhande kleuren

- 21/2 tuingaas 1x5meter voor 9,99 euro om het kippenhok ofzo af te spannen

- 21/2 anti onkruid doek 1x25meter van 100g/m2 voor 15? 99 per stuk

- 21/2 grondzaken 50 stuks voor 6,99 euro

- ....

aanbiedingen-aldi53091424120136.png

aangepast door Gast
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...