Geplaatst: 3 januari 201510 j Mijn naam is Mayra, ik woon in Brabant en ik ga dit jaar voor het eerst die-hard moestuinieren in mijn achtertuin.
Geplaatst: 3 januari 201510 j Welkom en we zijn gek op foto's. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 3 januari 201510 j Misschien wel net zo lang hard werken totdat je er dood bij neervalt??? Welkom en doe het vooral rustig aan...
Geplaatst: 16 januari 201510 j Auteur dank voor het warme welkom! Die-hard in de zin van dat ik mijn hele achtertuin wil gaan benutten, hoe ben ik nog aan het uitzoeken...
Geplaatst: 16 januari 201510 j als je maar niet zo onder de krassen en sneetjes zit als Bruce Willis elke keer...
Geplaatst: 16 januari 201510 j Welkom ik raad je een frambozen struik aan dan een paar keer tedicht langs lopen en je hebt de zelfde wonden en sneeën Groen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.