Corine88 Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Hoi allemaal Ik ben Corine en heb sinds 2 jaar een stukje moestuin in mijn achtertuin. Het is een stukje van 3 bij 4. Afgelopen herfst heb ik een glazen kas geplaatst. Dit jaar wil ik ook het één en ander in bakken gaan kweken. Ik heb veel aan de tips op dit forum. Ik lees al een tijdje mee en vond het nu wel tijd om mij voor te stellen Quote
Jane Doe Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Welkom, veel moestuin en forum plezier. Mooie kas en tuin, dat je veel moois mag oogsten. Quote
Stan Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Welkom en vast een mooie oogst Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
xxxmirjamxxx Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Welkom, wat een gezellig ogende tuin! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Deborah Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Welkom hier, mooie kas hoor! Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Gast Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Hoi welkom Zeker een mooie kas wat is de afmeting van je kas. kun je mooi wat in zaaien en wat staat de kas ook mooi beschut in de hoek. Quote
Corine88 Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Geplaatst: 21 januari 2015 Dankjulliewel De kas is 1,61 bij 1,93. Het is de kleinste van de acd kaskraker serie. Zijn er meer mensen met deze kas? En mensen met ook een kleine moestuin? Quote
RobO Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 welkom nee, geen kleine kas en ook grote moestuin maarja, size doesn't matter in de tuin! Quote
balkontuinder Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Er zijn hier genoeg achtermoestuinierders. Je hoeft je niet alleen te voelen. Ik heb helemaal geen tuin, moet alles in potten en bakken gaan doen op mijn balkon. Quote
geertlaurent Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Whoow, dat vind ik nu is echt leuk. Zo een kleine tuin hebben en die toch vol groente en een kas zetten Quote
Corine88 Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Geplaatst: 21 januari 2015 Dankjewel geert laurent. Mijn tuin is nog wel groter hoor. Maar mijn moestuin neemt toch zeker wel een kwart van mijn tuin in. Vind het gewoon erg leuk om alles t zien groeien en dan vervolgens lekker je eigen groenten oogsten. Balkontuinder wat kweek jij zoal in bakken? Quote
balkontuinder Geplaatst: 22 januari 2015 Geplaatst: 22 januari 2015 Nog niets, ik ga dit jaar voo rhet eerst in jaren weer beginnen en zit dus nog in de opstartfase. Maar op mijn moestuin seizoen kun je alles lezen, je vindt dat door links van mijn bericht op de link te klikken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.