Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is er nog zo een plastic emmer over?? Die zouden echt fantastisch zijn om mijn chocolade callets in te bewaren en ik heb als het goed is nog pure chocolade fudge met chili op voorraad. ( fudge zijn een soort blokjes bonbon vulling)

Ik heb in mijn eigen topic het zelfde gereageerd ( zonder emmer) Maar weet niet waar je het eerder leest haha

Geplaatst:

Angela de Galeux dÉysines pompoen komt (nog) niet uit en een leeg bakje ruilen is ook zo raar

Wil je nog n extra paprika of een andere pompoen? (jumbopinkbanana of large green hubbard zijn wel al kopje boven).

Geplaatst:
is er nog zo een plastic emmer over?? Die zouden echt fantastisch zijn om mijn chocolade callets in te bewaren en ik heb als het goed is nog pure chocolade fudge met chili op voorraad. ( fudge zijn een soort blokjes bonbon vulling)

Ik heb in mijn eigen topic het zelfde gereageerd ( zonder emmer) Maar weet niet waar je het eerder leest haha

Ik heb nog een emmer voor je breng ik mee.

Geplaatst:

Ik zag dat je volgens je lijstje nog steeds zaad van de Bosaardbei White Delight krijgt, maar dit heb je afgezegd bij mij. Ik heb het doorgestreept en weer uit de envelope gehaald. Ik ben nu een beetje in de war, wil je de zaden wel of niet? De lablab bonen, groene mais, asperge-erwt en lima bonen liggen voor je klaar.

Heb je nog een emmer met deksel over? Als ik het goed geteld heb, heb je er nog eentje. Zo ja, wat wil je in ruil?

Geplaatst:

Ik heb nog een emmer voor je breng ik mee.

Thnx ! had jij nog wat chocolade gewild? iets met chili?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...