Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2015 Auteur Geplaatst: 8 april 2015 Ik heb ook nog (hopelijk tegen die tijd gewortelde) stekken van de bonte eeuwig moes. En ik deel wat polletjes rapunzelklokje op. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kibas Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Oh leuk, rapunzelklokje. Zou ik een polletje mogen? Mijn zaailingen lijken het niet echt te willen doen. Quote
Salempie Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Hoi hoi, ik heb wel belangstelling voor Heirloom komkommerzaadjes. 'Marketmore 70, Ik kan ruilen met suiker mvg Sandra Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 Ik denk dat ik de komkommer dan alvast zaai, Of in ieder geval ergens in de komende weken. Kibas: is goed! Ik ben nog op zoek naar een abrikozen boompje/zaailing. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
balkontuinder Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 We hebben op mijn werk voor de paasdagen een paar takken in water gezet. Een aantal zijn van een wilg en wat de andere takken zijn weet ik niet. Ze zijn al flink gaan wortelen en ik vind het zonde om ze weg te gooien. Heb jij interesse? Quote
Yuras Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 (aangepast) Ik ben nog op zoek naar een abrikozen boompje/zaailing.Je hebt dat... paar stuks. Gaat het goed met die boompjes, of konijntjes hebben een feest gehad? En ja, ik zie al paar nieuwgeboren abrikoosjes van ..... turkse suikerabrikozen... Kan zijn dat voor 2de mei zullen ze wel "transportable" te zijn 10 april 2015 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 Ja hoor Balkontuinder, ik heb interesse. Yuras: met een groot gedeelte van de boompjes gaat het goed. Het is dus afwachten of de abrikozen het ook goed doen We zullen zien wat er van komt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
balkontuinder Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Okay, dan ga ik ze maandag voor je ontvoeren! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Geplaatst: 12 april 2015 Ik ben ook nog op zoek naar van die plastic katten reismandjes. Of hoe je ze ook noemt. Edit: zooplus noemt het een kattenbench: En dan maakt het niet uit hoe het ding er uit ziet of hoe ie er aan toe is. We hebben er zelf eentje van de kringloop, het deurtje mist, maar dat geeft niet. Ze zijn namelijk ideaal als broednestje voor kippen of eenden. Mooi compact, en ik kan het ding dan met kip en eieren en al apart zetten als ze broeds blijkt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Melissa1611 Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 Hoi, Ik zou graag de Heirloom komkommerzaadjes. willen en wil u graag suiker geven als u dat wilt!liefs Melissa Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Dank je wel Melissa, dat komt goed. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb ook nog bijenwas op mijn verlanglijstje gezet. En ik heb nog wat boeken in de aanbieding: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jasmin Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Melkzuurgisting bij u thuis.... yeah... die zou ik graag lezen.... Twee vlierstekken? Klein, maar goed geworteld? Er kan ook nog een kippenwaterbak bij. Is van de buuf geweest, maar de kippies zijn weg. Jij hebt er meer aan dan ik. zoiets, maar iets langwerpiger Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Deal Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Zou ik het boekje van de pasta machine mogen?? Ik heb een mooie forsythia...beworteld Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Geplaatst: 14 april 2015 Okido Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Sappen en smoothies graag... En Gee was me weer net voor... En ben ook wel benieuwd naar de IJsjes en Sorbets uit eigen tuin... Heb je ook wat aan de waterloot-opschot van mn pruimeboom dat hier overal in mn achtertuin omhoog schiet? Zijn ouderwetse kleine blauwe pruimpjes (origine Twello)... Quote
Ciska Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Jorieke,Ik heb wel belang bij het boek ecologisch tuinieren voor beginners..Ik heb helaas niets van jou lijstje misschien wat baby vlinderstruikjes, maar is er ook iets anders waar ik je ook blij mee kan maken? Gr cis Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Geplaatst: 16 april 2015 Is goed Erny, ik noteer het. Die pruimen; ja daar heb ik wat aan, maar laten ze zich wel verplanten? Ciska: Ik noteer het Vlinderstruikjes zijn goed, ik ben verder ook nog op zoek naar bijv. smeerwortel, ooievaarsbek, longkruid, gevlekte (meerjarige) dovenetel, of ander groen spul wat zich lekker uitbreid in de (half)schaduw. Er groeit nu gras in een nieuw-aangelegd-bosje, en zo langzaamaan poot ik overal pollen met leuker spul. Zodat we er over een tijdje niet meer hoeven te maaien. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Oh dan heb ik ook nog wel wat ooievaarsbek voor je. Donkerpaars en roze.... Quote
Kibas Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Als je paarse dovenetel bedoelt, dan kan ik wel wat voor je meenemen. Groeit bij mij als onkruid, ik eet de toppen op als het bloeit, vind het lekker. Quote
jasmin Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Als het straks in de auto past, neem ik zooikruid voor je mee, allemaal zooi dat ik anders zou wieden, zet ik dan in een potje: paarse dovenetel en aanverwanten... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Geplaatst: 16 april 2015 Nou, dat is het een beetje... er is volgens mij wel verschil tussen de ene en de andere paarse dovenetel. Ik heb een hele mooie staan, met breed blad die echt mooie pollen vormt. En achter in het weiland staat de variant met kleiner blad, sprietige stengels, en geen mooie pollen... Maar misschien ligt dan ook aan waar ze staan? In het weiland staan ze natuurlijk zonniger. Ik heb ergens een foto van vorig jaar van de netels... even zoeken hoor. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Geplaatst: 16 april 2015 Niet te vinden natuurlijk. Maar goed, ik zoek echt de vaste-dovenetels. Geen 1 of 2-jarige. De gevlekte dus, volgens Wikipedia Latijnse naam: Lamium maculatum En de kleur maakt niet uit. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.