Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
Geplaatst:

beetje laat maar ik ben eindelijk van start gegaan. Ik verwacht geen wonderen wel plezier!

Dit zijn de koolrabizaadjes die ik net 2 april gezaaid heb. Kwam er niet eerder aan toe image73851428216384.jpg

Geplaatst:

Heb ooit eens gevraagd of ik ook wel mocht mee doen, blijkbaar niet want nooit iets gehoord daar over, ook geen zaadjes gekregen, enfin, het zij zo.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:
Heb ooit eens gevraagd of ik ook wel mocht mee doen, blijkbaar niet want nooit iets gehoord daar over, ook geen zaadjes gekregen, enfin, het zij zo.

Belgen mochten ook meedoen hoor. Hier zijn de zaden aangekomen een hele tijd terug. Moet ik je er na sturen?

Geplaatst:

Niet nodig van wat op te sturen want moeder de vrouw wil dat niet, ze eet het niet zegt ze, en waarom zou ik het dan nog gaan kweken?

neen, bedankt.

Wat die mail betreft, ik heb er in het begin op geantwoord, eerste of tweede pagina.

Ben toen wel redelijk ziek geworden en ongeveer een maand ziek geweest.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Die zit er al heel mooi en gezond uit!

De blaadjes van mijn Koolrabi's staan bijna horizontaal.

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Geplaatst:

Dit is een blauwe koolrabi, ze groeien veel beter nu ze in de serre staan.

Die blauwe koolrabi heeft sterkere stengeltjes dan de superschmelz.

TSgfSnI.jpg?1

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Geplaatst:

Gezaaid op 9 maart in de tunnelserre...zo staan mijn wedstrijdplantjes er nu bij. Ze groeien iets minder snel als de andere koolrabi's en er is er eentje bij met wat minder mooie blaadjes. Eén van de dagen ga ik er nog wat in volle grond zaaien.

IMG4749-800x53374221429111382.jpg

Geplaatst:

Hetzelfde resultaat als Mari tot nu toe. Andere rassen zijn later gezaaid en zien sterker of groter uit. Maar de paarse doen het ook niet zo slecht als in het begin. Ik heb 3 flinke plantjes uit de eerste zaaironde. Bij mij zijn de eerste nu in de volle grond. Helaas is de batterij van mijn camera leeg anders zou ik ook wat foto's maken.

Binnenkort ga ik mijn geheime wapen inzitten En dan alleen hopen voor een reus

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...