Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
En met dank aan Koolrabi (vroemm vroemm) kan ik nu ook zeggen dat ik ga komen.

Dus bij deze meld ik mij ook aan.

Maar ik sta niet meer op de lijst?? Mag wel mank zijn maar zo gemakkelijk komen jullie niet van mij af hoor...

En wat handig dat je de namen in de lijst aan de betreffende ruiltopics hebt gelinkt.

Geplaatst:

Ik ga vrij op het laatste moment de knoop doorhakken. De maand mei wordt een extreem drukke maand voor mij en het kan zo zijn dat ik echt even een vrije dag nodig heb. Daar wil ik even rekening mee gaan houden, voor ik een toezegging ga doen.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Hallo allemaal, ik ben er ook graag bij. Sinds voorjaar 2014 ben ik in het bezit van een tuinkas. En ik wil op de moestuinforum dag ideeën opdoen.

Geplaatst:
Hej Bouwvrouwe,

Kan er niet bij zijn op 2 mei wegens nachtdienst, maar heb wel zaden over en zeer waarschijnlijk ook diverse soorten tomatenplanten dus als je ze een lift richting Zelhem wilt geven voor de liefhebber...

Okay, lukt het je ze bij mij af te leveren voor komende week? Pb maar ff

Geplaatst:

Het ziet er steeds meer naar uit dat deze MTFD aan mij voorbij gaat. De zaterdagen komen mij veel te ongunstig uit. Ik ga me nog niet definitief afmelden, maar het ziet er steeds ongunstiger uit.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...