Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Heeft je partner ook groene vingers?


lenn

Aanbevolen berichten

yups, wij zijn helemaal geschikt.

 

juiste leeftijden maar vooral zo verschillend als het maar mogelijk is

 

ik ben gek op groente, vind het erg belangrijk dat ik gezonde onbespoten groenten teel en eet, probeer zo selfsufficient mogelijk te worden...en houd van de natuur.

je maakt mijn man écht niet blij met een wandeling door het bos...zeker niet met mij. ik kan gerust een paar minuten de tijd nemen om een bloemetje eens goed te bekijken, hij loopt als een stoomwals zo snel mogelijk de route.

hij vind alles wat maar enigzins groen is vééél te 'gezond'. 'ik ben toch zeker geen konijn' is zijn motto.

oke, hij kan er niet onderuit, hij moet van mij groenten eten, maar dan mag het in geen geval knapperig zijn. helemaal tot pulp gekookt en dus volkomen vitamineloos vind hij nog net te doen ik maak hem gelukkig met een lekkere bal gehakt.

tuinieren is voor mij ontspanning. in contact komen met moeder aarde zeg ik altijd...lekker met de handen in de modder!. hij schud alleen zijn hoofd als hij mijn vuile handen ziet

de enige manier waarop ik hem naar de tuin kan lokken voor een karwijtje is als ik hem zeg dat ik lekkere koude pilsjes op de tuin heb...

dan ga ik op de fiets, hij komt met de auto.

 

ik sta voor de natuur, het platteland, mijn man voor de stad.

toch hebben we respect voor elkaar en gunnen we elkaar een 'eigen leven'.

we verbazen onszelf regelmatig over het feit dat we zoveel verschillen en tóch zo goed bij elkaar passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb jij idd iemand als mijn mannetje nodig. Die knutselt net zolang tot het past/werkt. Echter vrees dat hij naar een moestuindag niet meegaat, ik ga met hem ook niet naar oldtimer en tractor pulling dagen..... Of je moet echt een leuke uitdaging voor hem hebben

Maar zonder gekheid, komt er een moestuindag of is het maar bij wijze van spreken. Mocht die er komen; ik meld me hierbij aan. Ik zou de bezoekers allemaal aan het werk zetten onder het mom van workshops.... Na die dag kun jij op vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...