Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Heeft je partner ook groene vingers?


lenn

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Voor een bekend tijdschrift ben ik op zoek naar stellen die verschillen.

Nou vraag ik mij af of er een stel is waarbij de een dolgelukkig is met de moestuin, maar waarvan de partner niet zo groen is. Misschien scheurt 'ie liever op de motor naar de snackbar om de hoek?

 

Ben jij zo'n stel, of ken je er een?

 

Mail me dan snel via [email protected]

 

De stellen gaan op de foto en zijn tussen de 30-42 jaar oud.

 

Ik kijk uit naar je reactie!

Hartelijke groet,

 

Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik val wel in de leeftijdscategorie. En idd vriendlief heeft absoluut niets met groen. Die is alleen blij als ie t kan eten

Hij is soms ook allergisch voor sommige soorten dus blijft er ver bij weg. Foto's maken van de groente en bloemetjes is dan wel weer wat ie doet.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik val wel in de doelgroep, mijn vriendin echter niet, maar ze is zeker wel begaan met de moestuin ! Ze is helemaal fan van alle groente en fruit en ze helpt ook wel eens mee, ze heeft alleen niet zulke groene vingers, meer rosé-vingers met zwarte randjes aan rechterduim en wijsvinger (door het drinken van een glas rosé terwijl ze een boek aan het doorbladeren is op het terras).

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, wij zijn wel zo'n stel maar nèt even ouder. Manlief wil wèl met alle liefde bakken voor me bouwen, spullen die nodig zijn halen enz enz. Maar zelf aan de slag?...neuh!

Alhoewel, de laatse drie ochtenden heeft ie wel water op de kiemzaadjes van paprika en pompoen gegoten...ik was nogal verbaasd.

Staat wel in de vensterbank en dus vlakbij het koffie apparaat...zijn oog zal er wel op gevallen zijn per ongeluk denk ik.

Wel zijn we samen een tuinplan aan het maken; hij is van de logica en ik van de wilde plannen, dus daar komt vast iets leuks uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stomme leeftijdgrens allemaal commercieel gedoe, een verhaal is toch interesant om het verhaal niet of iemand tussen de 30-42 is.

Was het nou een blootfoto dan zeg ik ja laten we het smakelijk houden en geen oude knar boven 42 erop

 

@edith oja en groenevingers doet mij altijd denken aan iemand die in zijn neus zit te peuteren.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha Hans, wat een ideeën gaan er rond in jouw brein

Ik denk dat het blad waarvoor ze t willen weten voor die doelgroep van leeftijd is. Iets anders kan ik me niet voorstellen.

 

*bant de gedachte aan letterlijke groene vingers uit het hoofd*

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man heeft niet echt groene vingers, maar hij helpt wel met het 'zware werk'. Grond omspitten, compost aanvoeren en klimrekken plaatsen: dat doet hij graag. Plantjes zaaien en verzorgen niet echt. Hij voelt niet aan wat die nodig hebben. Zo is 'm gisteren vergeten de platen van de platte bak te lichten (ik was niet thuis) hoewel die na de midag in de volle zon staat en de voorgezaaide boontjes ver tegen de bovenkant aan kwamen. Gevolg: de boontjes hebben het veel te warm gehad, zijn bovenaan verbrand en zien er niet meer uit... dat worden geen extra vroege boontjes dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk onderwerp,

 

In het begin had ik de groene vingers, nu hij verschil geproefd heeft helpt man lief steeds meer in de tuin, het liefst hardware. Maar als het echt moet wil hij ook andere dingen doen. Ik denk dat het met de jaren meer wordt.

Hadden het over als ik plots dood zou gaan (tja van die gesprekken) toen gaf hij aan zeker de tuin niet weg te doen. Verbaasde me wel, ik zie hem nog niet echt zaaien verspenen en dat soort dingen.

En op de moter rond csheuren dat vindt hij ook wel leuk (friterie slaat hij weer wel over

Jooze

 

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien gaat hier niemand naar de snackbar, omdat we de aardappels in de tuin hebben groeien? das ook nog een theorie!! Doen als of we gezond bezig zijn, maar ondertussen... (Ja inderdaad, Jorieke gaat helemaal goed! Zonnebloemen voor de olie, aardappels voor het bekende gele langwerpige, en dieren voor de frikandel, nog een uitje er bij, zelf gemaakte ketchup en mayonaise en we zijn klaar! Heb t wel door!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij behoren ook niet tot de doelgroep te oud , nou ja, je bent zo oud als je je voelt toch

Ik heb groene vingers, mijn man heeft benzine in het bloed

Gaat geheel op in alles wat met autosport te maken heeft.

 

Maar hij heeft wel een mooi hek gemaakt vandaag in de tuin, omdat onze pers de buurt

in ging om de zaak te verkennen en ruzie te maken met de buur katten.

Ik wil niet dat een ander last heeft van mijn kat, en nu kan hij dus niet meer op verkenning, of hij moet het slot van het poortje open kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij maken wel deel uit van de doelgroep... maar hebben allebei nog geen echte groene vingers echter wel veel plezier in de tuin. Bovendien heb ik geen motor maar een grote oude dieselslurper en ik vind patat niet zo lekker als lekkere vastkokende aardappels met rozemarijn en zout uit de oven. Mijn vrouw is wel heel fotogeniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowiezo te oud . Man heeft meestal zwarte vingers; van het repareren aan landbouwwerktuigen. in zijn vrije tijd speelt hij met zündapp, en oldtimers als fiatje 500 en zijn kleine tractortje . Wanneer er dan nog tijd over is wil hij nog weleens wat voor me knutselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn allebei te oud voor de doelgroep(52/56).

Mijn vrouw doet nagenoeg niets met de groenten, naast het werk in de tuin is ook het schoon en of diepvriesklaar maken een van mijn hobbij's.

Zij is wel weer verantwoordelijk voor de bloemen tuin rond het huis.

Als ik nog tijd over heb mag ik naast het tuinieren ook graag even de grens over met de motor of de camper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...