Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD 2015 Jasmin CHECK PLEASE (niet alles klopt)


jasmin

Aanbevolen berichten

ik ken er nu in totaal 4 mensen die geen chocolade eten. Valt natuurlijk ook niet te praten met die mensen ... ik vind ze maar verdacht.

 

 

Jasmin, als vriendlief per se van die afrikaantjes af moet, wil ik er wel een paar (vijf ofzo?) om in een pot te duwen. Hoef ik ze lekker niet zelf te zaaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendlief wil niks... hij kent ons systeem niet, hij kent het forum niet... dus hij volgt wat alert dat ik al zijn dingen weggeef en ruil...

Maar hij heeft zat, meer dan zat, allemaal planten die hij kweekt om zowiezo weg te geven. Hij geeft altijd alles gewoon weg, maar ik wil hem bewijzen dat ruilen ook leuk is. Niet om de verplichting van 1 op 1 ruilen, maar om de kans om dingen tegen het lijf te lopen waar je zelf nooit aan zou denken. Ik krijg straks bloemen waar ik nog nooit van gehoord had, en waar ik me op verheug.

 

Maar ik had al wat afrikaanse klaargezet, dan gaat er gewoon jouw naam op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jasmin wat ontzettend leuk dat je "je mannen" meehad. Welke van de twee Magid`s is nu de echte, óffeh...

 

Ik probeerde twee maal een gesprek aan te knopen met een van de twee, maar hij is of erg bescheiden of erg verlegen of beide. Ik had graag meer van hem willen horen over de plek waar hij vandaan komt. Misschien een volgende keer.

 

Ik heb hem nog wel een grote Dahlia kunnen geven ( ik kreeg er drie van Estemy )..voel ik me minder schuldig over die zinniàs en duizendschonen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, zegt ie, gewoon GEZELLIG!

 

 

PS: Jullie moeten hem gewoon zaaiopdrachten geven. Niet van het lullige: 2 van die en 4 van die, maar in de orde van véél van hetzelfde. Er staan hier honderden, honderden afrikanen, zinnia's etc. Vorig jaar waren het de duizendschoon. Geeft ie allemaal weg, want we hebben al, of kunnen maar een klein beetje kwijt. Maar hij vind het zo leuk om te doen.

En het zaad wat we kregen wil hij állemaal zaaien... kunnen we echt niet kwijt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Jasmin, we hebben een zeepje cadeau kunnen geven aan onze gastvrouw van vandaag

Ze vindt ze prachtig!

 

Leuk, zeept ook prima, wel goed droog houden tussen de buien (douche) door, anders gaat ie erg snel op. Dit was een oefengeitenmelk zeep, voordat ik aan die van Berijl begon, heb ik een paar keer geoefend, op samenstelling van recept natuurlijk, dat zeeproeren weet ik nou wel. En gelijk wat andere experimentjes gedaan.

en toen kreeg ik de Lentekriebels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...