Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD 2015 Jasmin CHECK PLEASE (niet alles klopt)


jasmin

Aanbevolen berichten

Hoi Jasmin,

 

Volgens mij hadden we enkele dagen nog een ruiltje: dacht ik toch...ik vroeg om palmkool zaailing(en) en basilicum greenruffles. (Zie bladzijde 5 van dit draadje). En als ik me niet vergis....als!....vroeg jij toen ergens anders (waar stond dat ook alweer?) knoflookbieslookplantjes aan mij ....... (of kijk voor iets anders op mijn lijstje nog even).

 

Table king courgette zaden heb ik zelf nog een paar, nog niet gezaaid. Ik dacht dat die van jou al plantjes waren en wilde, just in case er echt een te veel en over was, even handig zijn.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jasmin,

 

Volgens mij hadden we enkele dagen nog een ruiltje: dacht ik toch...ik vroeg om palmkool zaailing(en) en basilicum greenruffles. (Zie bladzijde 5 van dit draadje). En als ik me niet vergis....als!....vroeg jij toen ergens anders (waar stond dat ook alweer?) knoflookbieslookplantjes aan mij ....... (of kijk voor iets anders op mijn lijstje nog even).

 

Table king courgette zaden heb ik zelf nog een paar, nog niet gezaaid. Ik dacht dat die van jou al plantjes waren en wilde, just in case er echt een te veel en over was, even handig zijn.

 

 

Ik heb het wel klaar gezet voor je: palmkoolzaailingen, TableKing zaden, greenruffles zaailingen. Op de kamperfoelie staat je naam, maar die mag naar Suus had ik begrepen...

 

Die zaden zitten ook al gelabeld in de tas... misschien voor iemand anders straks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde jij nog Chinese bieslook? Klopte dat?

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog duizendschoon over hebt, dan zou ik graag ruilen! Ik ga straks naar de tuin toe en kan een vaste plant die zilvergrijs is en bloemen heeft die een beetje lijken op een scherm met edelweiss. Ik zal in ieder geval een stekje meenemen, dan zie ik bij terugkomst wel of je wilt ruilen. Verder heb ik nog een heleboel andere dingen op mijn ruillijst staan, zie post258677.html#p258677. Mocht je dahlia's over hebben dan houd ik me aanbevolen. Mijn dahlia's zijn al de grond in, dus ik kan niet ruilen nu. Maar misschien kunnen we dan een andere keer ruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dahlia's zitten ook al in de grond, Kibas, dus ik had er toch geen plaats voor.

Ik zet dahlia en duizendschoon voor je klaar. Heb je bloemen met felle kleurtjes?

 

Ik kijk wel even op je lijst.

 

 

Enne... gezien het kleine autootje, ga ik straks alle duizenschoon uit de potten halen, en zonder pot in een zak vervoeren. Evt. kan de pot er weer om na aankomst in Zelhem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een winterharde primula die nu bloeit met paarse bloemetjes, ik kan kijken of ik er een stukje van af kan halen. Verder heb ik geen vrolijke bloemen die niet ook op mijn ruillijstje staan. Ik heb niet alles meer en niet alles is meer betrouwbaar qua kiemkracht, ik had ook duizendschoon, maar die is niet op gekomen, daarom ben ik zo blij met jouw duizendschoon. Lupine Lupinus nanus Dwarf Pink Fairy is niet fel, maar wel leuk, het zaad heb ik afgelopen najaar geoogst. Kokardebloem en oostindische kers zijn wel lekker gekleurd en het is zaad van afgelopen herfst. Van de vergeetmeniet heb ik geen betrouwbaar zaad, maar ik heb wel plantjes in de tuin, ze bloeien nu, maar ik kan wel wat met een grote kluit uitsteken als ik het op tijd weet. Ze zaaien zichzelf elk jaar uit, vormen een blauw tapijt en verdwijnen als andere bloemen opkomen, dus ideaal wat mij betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een leuk aanbod, Kibas. Voor mezelf zou ik graag knolzijdeplant willen, voor de vaste kruidentuin.

En als ruil voor de duizendschoon (kweek van mijn man) bloemen, heb je nog zaad van scheefbloem of kokardebloem? Als je nog iets kwijt wilt zonder kiemgarantie... wij willen het nog wel testen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Jasmin, ik zag weer is leuke dingen in je nieuwe lijstje hier zou je mij ook nog heel blij mee maken

- doperwten Rondo

- stokbonen paars, Cosse violette

 

zijn die nog beschikbaar? ik zal eens kijken of ik nog bloemenzaad heb voor je mam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, staat genoteerd. Ik leg 2 grote zakken met allerlei zaden op de zaaitafel, 1 zak met en 1 zak zonder kiemgarantie, je kunt daar vrij in neuzen. Daarnaast zal ik eens kijken wat ik beter apart kan houden voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cupcakeje: komt in orde.

Ter ruil: ben benieuwd wat je hebt. Mag ik het van tevoren al weten? Voor het geval die bloemen hier al staan...

 

ik heb even gekeken en heb hier zelf alleen afrikaantjes zaad en zaad van meerkoppige zonnebloemen, Ik vraag nog even aan de andere dames of hun meer bloemenzaadjes hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan hier honderden en honderden afrikanen in de kraamkamer , en zonnebloemen ook geen gebrek...

 

ik heb het even nagevraagd maar de andere dames hebben ook geen bloemenzaden houden jij en je man van chocolade?? dan kan ik wel iets zelfgemaakt van chocolade meenemen gevulde reep ofzo of fudge.. ( blokjes bonbon vulling)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken er nu in totaal 4 mensen die geen chocolade eten. Valt natuurlijk ook niet te praten met die mensen ... ik vind ze maar verdacht.

 

hebben jullie nog voorkeur voor puur melk of witte chocolade? Dan kijk ik even wat ik daar mee kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...