prettig gestoord Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Geplaatst: 21 april 2015 Ik heb zaailingen van een 10/15 cm hoog gewone aubergine, hoeveel wilde je er hebben?Thijmplanten zijn altijd gewild hier, net als bieslook, liefst de knoflookversie Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Ciska Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Ohhhh superrrrr!!Een stuk of twee aubergines? Kun je die missen? Zijn het de gewone violette? Halflang?Ik heb gewone thijm, wolthijm, kruipthijm, karwijthijm, en ik steek even wat knoflookbieslook voor je uit.. komt goed! Thnx Quote
prettig gestoord Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Geplaatst: 21 april 2015 Karwei en kruipthijm dan graag en ik heb 2 aubergine planten met jouw naam erop. Ze waren al even iets groter als gedacht rond de 20 cm al. Het zijn de gewone halflange donkerpaarse aubergines. Enige bijzondere is dat ze het allemaal doen dit jaar! Al jaren gezaaid, nooit meer dan 1 plant en dit jaar had ik er 20 Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Ciska Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Ja zo gaat dat hier meestal ook...vorig jaar zijn alle aubergines ontkiemd en goed opgegroeid, nu heb ik er maar een die goed groeit....twee laten het afweten. daarom was ik ook zo zuinig met zaaien..voor je het weet zit je met een stuk of 10 planten...dat is wat teveel van het goede... Gewone paarse zijn prima...Ik ga even wat thijm en bieslook voor je regelen Thnx! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Karwei en kruipthijm dan graag en ik heb 2 aubergine planten met jouw naam erop. Ze waren al even iets groter als gedacht rond de 20 cm al. Het zijn de gewone halflange donkerpaarse aubergines. Enige bijzondere is dat ze het allemaal doen dit jaar! Al jaren gezaaid, nooit meer dan 1 plant en dit jaar had ik er 20 Zou ik ook nog 1 aubergine mogen?Kijk even of er iets op mijn lijst staat voor je? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Geplaatst: 21 april 2015 Angela, staat genoteerd. Ik heb wel belang bij oregano en twee liter potten van jouw lijst. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Is goed hoeveel van die potten wil je hebben? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 @angela Zijn het potten die eventueel voor wecken gebruikt kunnen worden dan wat je kan en wil missen, anders is 1 genoeg Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Het zijn gewoon grote potten er hebben augurken in gezeten.Ik gebruik ze daar onder andere weer voor maar ik heb er ook stoofperen in zitten. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 @angela, goed idee, mag ik er dan twee van je? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Geplaatst: 25 april 2015 Kan ik iemand nog blijmaken met rode bessen of kruisbessenplantjes? Er zijn er een flink aantal nieuwe opgekomen waar ik ze niet kan gebruiken. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
appelvrouw Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 PG ik las je bericht en je krijgt een perzikzaailing.Mag ik behalve de komkommer ook een big rainbow tomatenplant? En eventueel wat van dat wortelzaad, maar dan moet jij weer bij mij kijken Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Geplaatst: 27 april 2015 (aangepast) Afgesproken ruillijst. Mocht ik iets vergeten zijn geef even een gil! Ik geef: Weknow--> Erny--> verschillende tomatenplanten Goldfish--> 2x millefleur, heirloom zaden en meloenplant +€6,90 Angela--> tomaten garden leader monster, yellow pear, aunt ruby, big rainbow, aubergineplant, zaadje yellow crimsom meloen Beijrl--> platte perzik zaailing Melissa--> gele blok paprika, yellow pear tomaat, musk meloen plant Esthe76r--> platte perzik zaailing Ciska--> 2x aubergine plantje Appelvrouw--> moneta komkommer plant, big rainbow tomaat, gele courgette Anna--> platte perzik zaailing Jasmin--> hazelaarstek Jorieke--> hazelaarstekkenIk krijg:Weknow --> wilgentenen Goldfish--> 2x blauwe bes, suffolk red druif Angela--> oregano, 2x2l potten Beijrl--> kuikens? Esthe76r--> Ciska--> thijmplanten, knoflookbieslook Appelvrouw--> peche de vigne zaailing Willy--> mierikswortel Anna--> chocolademunt Jasmin-->duizendschoon Jorieke--> zinken teilen 29 april 2015 aangepast door Gast Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Geplaatst: 28 april 2015 Ik heb nog een plantje van de volgende courgette/squash soorten per stuk extraYellow longneck squash, ronde nice, gele courgette, gestreepte courgette en table queen acorn squash Wie oh wie?! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
appelvrouw Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 O een gele courgette kan je me blij mee maken. IK heb helaas niks meer aan te bieden voornamelijk omdat ik ingepakt ben en vertrek. Ik heb wat gekke zaden bij bij van Vreeken, misschien kan je daar nog wat tussen vinden? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 En Prettig, is er nog iets waar ik jou mee kan verblijden? Misschien Rattlesnake boontjes (stokboon, all purpose, paarse bloei, zie Diana;s site)Of zaad van de 13 kilo pompoen? of andere...Paarse boontjes??? ofzo?... Quote
prettig gestoord Geplaatst: 29 april 2015 Auteur Geplaatst: 29 april 2015 @erny, no worries @appelvrouw komt voor elkaar gaat in jouw pakketje Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Anna3 Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Heb je nog een platte perzik over? (voor de chocolademunt) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Heb je toevallig nog yellow crimson? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 29 april 2015 Auteur Geplaatst: 29 april 2015 @anna, heb ik neem ik voor je mee @angela, ja een zaadje yellow crimson voor je gereserveerd Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 29 april 2015 Auteur Geplaatst: 29 april 2015 Iemand nog belang bij een pol hondsdraf? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
prettig gestoord Geplaatst: 29 april 2015 Auteur Geplaatst: 29 april 2015 Afgesproken ruillijst. Mocht ik iets vergeten zijn geef even een gil! Ik geef: Weknow--> Erny--> verschillende tomatenplanten Goldfish--> 2x millefleur, heirloom zaden en meloenplant +€6,90 Angela--> tomaten garden leader monster, yellow pear, aunt ruby, big rainbow, aubergineplant, zaadje yellow crimsom meloen Beijrl--> platte perzik zaailing Melissa--> gele blok paprika, yellow pear tomaat, musk meloen plant Esthe76r--> platte perzik zaailing Ciska--> 2x aubergine plantje Appelvrouw--> moneta komkommer plant, big rainbow tomaat, gele courgette Anna--> platte perzik zaailing Jasmin--> hazelaarstek Jorieke--> hazelaarstekkenIk krijg:Weknow --> wilgentenen Goldfish--> 2x blauwe bes, suffolk red druif Angela--> oregano, 2x2l potten Beijrl--> kuikens? Esthe76r--> Ciska--> thijmplanten, knoflookbieslook Appelvrouw--> peche de vigne zaailing Willy--> mierikswortel Anna--> chocolademunt Jasmin-->duizendschoon Jorieke--> zinken teilen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
jasmin Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Ok, hazelaar staat er al, zie ik.... hebben ze ook een soortnaam? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
prettig gestoord Geplaatst: 29 april 2015 Auteur Geplaatst: 29 april 2015 Jasmin, wij hebben hier heel veel hazelaars staan dus geen flauw idee welke waar uitgezaaid zijn. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.