Geplaatst: 5 maart 201511 j GEZOCHT MOESTUINIERDERS VOOR NIEUW SEIZOEN VAN HOLLANDSE BODEM Vanaf donderdag 12 maart is het zover, dan begint (om 20.30 uur op NPO 1) het eerste seizoen van Van Hollandse Bodem. In deze serie gaan acht koppels vier maanden lang met elkaar de stijd aan in de moestuin; wie verbouwt de sappigste tomaten en de mooiste kool en wie maakt het lekkerste gerecht met zijn of haar oogst? Onder het toeziend oog van Tooske geven de teams alle zorg en liefde aan hun gewassen, passen ze hun eigen geheime technieken toe en vechten ze tegen de elementen. Terwijl het eerste seizoen nog uitgezonden moet worden zijn we inmiddels al wel gestart met de voorbereidingen van een tweede seizoen. Hiervoor ben ik op zoek naar acht nieuwe leuke koppels; familie (opa/kleinkind, moeder/dochter etc), collega’s, (beste) vrienden, sportmaatjes, studiemaatjes, het mag allemaal die affiniteit met moestuinieren en/of koken hebben en de uitdaging aan willen gaan! Het is geen vereiste om in het bezit te zijn van een moestuin, affiniteit met (moes)tuinieren en/of koken is wel een pre! Meer info op de flyer. Begint het te kriebelen, ben je enthousiast? Mail dan vrijblijvend je gegevens en kort verhaaltje naar [email protected] Dan nemen wij contact met je/u op!
Geplaatst: 5 maart 201511 j Helaas buitenlandse bodem, en is alleen voor Hollandse bodem dus Noord en Zuid Holland anders stond er wel Nederlandse bodem 5 maart 201511 j aangepast door Gast
Geplaatst: 5 maart 201511 j Is dat wel een goed Nederlands woord, "MOESTUINIERDERS". je hebt tuinierders maar niet voor elk soort tuin een aparte naam voor degene die er in werkt. ROZENTUINIERDERS???BUXUSTUINIERDERS???
Geplaatst: 5 maart 201511 j Onder het toeziend oog van Tooske *kreun*. Daar ga ik dus maar effe niet naar kijken.
Geplaatst: 5 maart 201511 j Ik heb vorig jaar een aflevering op de BBC gezien..en had er toen genoeg van..maar het lijkt me wel leuk als er iemand van hier meedoet..dan ga ik kijken en aanmoedigen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 maart 201511 j sorry, ben net pas hersteld van de 1e aflevering utopia, en ben niet zo tv-geniek, en kan ook niet tegen Tooske
Geplaatst: 6 maart 201511 j sorry, ben net pas hersteld van de 1e aflevering utopia, en ben niet zo tv-geniek, en kan ook niet tegen Tooske Pas hersteld ? Kom helemaal niet meer bij van die zooi !
Geplaatst: 6 maart 201511 j Ik ga zeker kijken, ben zo blij dat dat gezeik over die kl*tenmol over is
Geplaatst: 6 maart 201511 j Ik ga zeker kijken, ben zo blij dat dat gezeik over die kl*tenmol over is Allemaal nietszeggende programma 's
Geplaatst: 6 maart 201511 j Ben het helemaal met Hansi eens, ik ga niet eens meer eenmalig proefkijken. Hou ik er ook geen vieze smaak aan over.
Geplaatst: 7 maart 201511 j Ja Jet, geef ons maar op dan.... (Jet koken en Geedee eten ....de plantjes zaaien we thuis voor )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.