May 11, 201114 yr Leuk! Zonnenstralen schijnen ook iets extra's toe te voegen aan de "kweek". Mijn volgende ronde rucolakers op water gaat dan ook naar buiten.
May 11, 201114 yr Ook; zonnestralen kunnen, mits in de juiste hoeveelheid ingenomen, bestraling voorkomen
May 11, 201114 yr Edited May 12, 201114 yr by Guest Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
May 13, 201114 yr Oja. Die met de bijen heb ik eens op kantoor gehangen toen mijn manlijke collegae iets te veel liepen te hanen.... hij is zo leuk. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
May 13, 201114 yr hij is zo leuk. Je mannlijke collega........? foei Bonnie Players only love you when they're playing.
May 13, 201114 yr hij is zo leuk. Je mannlijke collega........? foei Bonnie Ja, laat ze het niet horen..... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
May 13, 201114 yr Author Nu ben ik wel benieuwd naar de reakties van de andere moestuinmannen op dit forum Good things come in small packages