Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aardbeien over bemest


lambado

Aanbevolen berichten

ik heb net mijn aardbeien gemest maar ik heb veeeelste veel gegeven wat moet ik nu doen ?

 

ik heb een bak van 52 bij 14 centimeter 75 gram voeding gegeven maar je geeft 100 gram per m2 ! hoe schadelijk is dit en wat kan ik er tegen doen ?

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks aan doen zou ik zeggen.

Het is een klein bakje met weinig plantjes dus.

Van alles op de wereld waar een maximum aanzit is het meestal zo dat je nog makkelijk over die grens mag.

Het zijn richtlijnen niet meer dan dat. Als je echt pech zou hebben gaan de plantjes dood maar daar geloof ik niet in

Sorry ben een dwarse tuinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

persica en powerlite dit is een topic over mijn probleem niet een discussie over soorten. Ik ben 13 jaar moet veel naar school en ben eens in de 2 weken bij mijn vader. als ik aardbeien verpot maakt dat veel troep en moet ik dat opruimen niet heel erg hoor. Maar voor mij duurt dit even en heb er niet altijd tijd voor. Ik besteedt veel aandacht aan mijn 6 aardbeien planten en doe dat met liefde anders was ik dit topic niet gestart. Jullie kunnen best wat vrije tijd hebben maar dat heb ik niet ! Ik vind het niet zo fijn dat jullie daar zo over gaan 'vooroordelen'.

 

P.s. ik heb twee bakken, in elke bak drie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lambado ,

 

je vraagt raad , en als je goeie raad krijgt is 5 minuutjes werk te veel.

Doe dan gewoon je zin , de 5 minuten heb je al verspeeld op het internet.

sorry dat jij 8 uurtjes per dag naar school moet , ik ga 12 uur per dag naar mijn werk , heb een vrouw , 2 kinderen en 15 huisdieren en 1500m2 tuin , tijd zat dus )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Lambado, ge had eens kind moeten zijn als ik kind was, dertien jaar zegt ge, voor mij was dat toen 1953. Kunt ge u even voorstellen???

En toch liepen we school en moesten we van vader een klein deel moestuin onderhouden, al de broers moesten dat doen, de meiskes niet.

En op mijn dertiende kende ik alle soorten groente welke door mijn vader gekweekt werden voor verkoop aan de winkels, ook als die groente pas ontkiemde!

TV en internet bestonden niet hoor, stel je even voor, veel werk????

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

powerlite je mag denken wat je wil, zeggen wat je wil, argumenten terug geven. Maar ik ga hier niet meer op reageren. Het zijn mijn problemen mijn zaken. Ik kom hier op het forum voor advies en dat heb ik goed gekregen en daar kies ik dan een plan van aanpak uit. Dan zit ik niet te wachten op iemand die het beter moet weten en mij uit gaat lachen en er vervolgens nog een schepje boven op probeert te doen. Ga lekker op een ander forum mensen zitten plagen maar niet hier. Ik ga verder ook geen argumenten terug geven. Dus je mag dit topic vol spammen maar ik ga daar niet op reageren ! UIT AFGELOPEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

persica en powerlite dit is een topic over mijn probleem niet een discussie over soorten. Ik ben 13 jaar moet veel naar school en ben eens in de 2 weken bij mijn vader. als ik aardbeien verpot maakt dat veel troep en moet ik dat opruimen niet heel erg hoor. Maar voor mij duurt dit even en heb er niet altijd tijd voor. Ik besteedt veel aandacht aan mijn 6 aardbeien planten en doe dat met liefde anders was ik dit topic niet gestart. Jullie kunnen best wat vrije tijd hebben maar dat heb ik niet ! Ik vind het niet zo fijn dat jullie daar zo over gaan 'vooroordelen'.

 

P.s. ik heb twee bakken, in elke bak drie

 

 

Een 13jarige? Hm. Best brutaal voor een 13-jarige die keurig hulp krijgt van mensen hier. Het zou je sieren om wat beleefder te zijn tegen de mensen die je van goed advies hebben voorzien. Van veroordelen is echt geen sprake hier, dat zal dan aan je leeftijd liggen dat je het zo opvat.

 

Ik lees nu ook je volgende post waarin je "schreeuwt" dat het uit en afgelopen is. Dat is niet de manier hoe we hier met elkaar omgaan . Ik zou een toontje lager zingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...