berijl Geplaatst: 14 oktober 2015 Geplaatst: 14 oktober 2015 Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Jill Geplaatst: 15 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2015 Vandaag gaat de envelop op de post. Wanneer je de envelop op de post doet laat dit dan even weten via PB aan de persoon waarnaar je de zaden stuurt. En misschien ook handig als je in dit topic laat weten dat ze zijn aangekomen. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Jenneke Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Hallo Jenneke, Super dat je mee wil doen!En uiteraard handig dat je vaak in Antwerpen komt. Zal ik je dan als laatste op de lijst plaatsen? GroetjesJill Prima hoor Quote
Mari Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 De zadenenvelop is deze middag gearriveerd Ga hem snel even bekijken en probeer hem deze namiddag nog terug op de post te doen Quote
bio-fee Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Zo, jij laat er geen gras over groeien! Quote
Mari Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Zo komt hij vlugger jullie kant op Had mijn zaadjes ook al klaar gelegd, zo ging het iets sneller En de envelop is weer onderweg...er zit nu wel een weekend tussen en hij moet de grens over Quote
Jill Geplaatst: 16 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2015 Amai ja, het gaat snel! Quote www.biomoestuin.jimdo.com
MaupyOnRide Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 Goed werk mensjes!Hoe sneller hij rond gaat, hoe sneller mensen van welverdiende nieuwe zaden kunnen bezitten! Quote
Cherna Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Vanmiddag is de enveloppe aangekomen. Bedankt! En veel plezier voor de volgende Quote
simke Geplaatst: 24 oktober 2015 Geplaatst: 24 oktober 2015 en de envlop is nu in Leidschendam. gaat maandag weer door. Quote
Jill Geplaatst: 29 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2015 Waar is de envelop ondertussen? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
MaupyOnRide Geplaatst: 29 oktober 2015 Geplaatst: 29 oktober 2015 Ik wacht nog op de envelop. Dus hier nog niet geweest. Quote
MaupyOnRide Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Hoever staat het ermee.Al een week zowat niets gezien/gehoord Quote
Jenneke Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Ik denk dat de envelop nog bij Simke is. Heb je nog geen track&trace code gekregen? Zo niet dan heeft ze hem waarschijnlijk nog niet verstuurd.Ik zag bovendien dat Simke al sinds 24 oktober niet op het forum geweest is, dus misschien is ze ziek of moest ze onverwachts weg of zo.Je zou haar even een pb kunnen sturen. Komt daar dan geen reactie op dan zou ik Jill even een berichtje sturen. Misschien dat zij meer contactgegevens heeft van Simke (telefoonnr. of e-mailadres) dan kan zij Simke even vragen hoe het zit.. Quote
Jill Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Geplaatst: 2 november 2015 Goed idee. Is er al een pb verstuurd anders zal ik ze contacteren?Heb er jammer genoeg geen extra contactgegevens van.. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
MaupyOnRide Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Ik had vorige week al pb gestuurd, alleen geen reactie gehad, zeker omdat ze sinds 24 oktober niet online is geweest. Quote
bio-fee Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 Jill heeft dan niet elke deelnemer aan de zadenenvelop jou ook een mailadres en/of telefoonnummer gestuurd?Misschien wel handig om dat alsnog te doen zodat mensen gecontacteerd kunnen worden, indien nodig...? (Is in dit geval te laat natuurlijk, maar voor de toekomst...? Ervan uitgaande dat de envelop weer boven water gaat komen, tenminste...) Quote
Jill Geplaatst: 5 november 2015 Auteur Geplaatst: 5 november 2015 Nog altijd geen nieuws..Neen, ik ging er van uit als je deelneemt aan een envelop dat je alles dan goed opvolgt en hier ook een beetje mee volgt.Ik ben aan het proberen om contact te krijgen, voorlopig is het nog wachten. Zijn alle vorige enveloppen in NL via track n trace verstuurd? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Jenneke Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Zijn alle vorige enveloppen in NL via track n trace verstuurd? Volgens mij wel. Het is in ieder geval wel de bedoeling, of persoonlijk wegbrengen of afhalen.Het kost tegenwoordig ook niets extra's meer, in ieder geval niet binnen Nederland, dus waarom zou je het zonder doen? Je hebt dan ook een bewijs dat je het verzonden hebt mocht het toch kwijtraken. Maar ik verwacht dat er iets tussen gekomen is bij Simke, ziekte o.i.d. waardoor ze offline is. Ze heeft al diverse keren aan de Nederlandse zadenenvelop meegedaan en dat ging altijd goed dacht ik. Het komt vast nog wel goed. Ik weet niet of er iemand is die in de buurt van Simke woont en misschien even langs kan gaan als je dit weekend nog geen bericht van Simke heeft. Quote
bio-fee Geplaatst: 15 november 2015 Geplaatst: 15 november 2015 ... is de envelop nog steeds niet boven water? Quote
Jill Geplaatst: 16 november 2015 Auteur Geplaatst: 16 november 2015 Goed nieuws :Ik heb net Simke aan de lijn gehad en de enveloppe is bij haar.Ze gaat ze deze week versturen. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
bio-fee Geplaatst: 16 november 2015 Geplaatst: 16 november 2015 Ha fijn, gelukkig!Was alles goed met Simke? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.