Geplaatst: 14 april 201510 j Wie gaat/gaan er ook naar het DCF in Lelystad 16 mei a.s. ? Leuk om te weten of er ook MTF-leden gaan. Ik ga iig meedoen aan deze challenge : Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 14 april 201510 j Ik had het gelezen,denk wel dat ik ff ga kijken,als het een beetje weer is.
Geplaatst: 16 april 201510 j Hey Stan!!Als het goed is komen wij ook...ben heel benieuwd. Ik doe niet mee aan spicy hamburgers eten.. Op het filmje leken ze nogal heet!!
Geplaatst: 18 april 201510 j Ik kom niet maar ik wens je veel succes met de hamburgers! Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 15 mei 201510 j Auteur Zo over een aantal uur heb ik wss een filmpje met hoe de hete hamburger mij zou bevallen Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 16 mei 201510 j Auteur Een filmpje heb ik niet maar hier kan je wel foto's kijken ; http://www.flevopost.nl/nieuws/lelystad/388206/snelle-hete-hap-tijdens-dutch-chili-fest.html De jongen naast mij(2de van links) was het snelste en kreeg een extra hamburger en een chiliplant naar keus(zelf had ik als 3de of 4de mijn hamburger op(voor wat ik kon zien)). Echt heet was de hamburger dus niet. Ik denk hooguit iets van 1.000.000. scoville. Mijn tarwe vrije broodje(home made en meegebracht) was volgens mij ook wat droger dan de andere bolletjes maar leuk was het wel. Een enkeling heeft zijn/haar hamburger niet op kunnen/weten te krijgen. Ook erg leuk om MTF leden tegen te komen(nog net op de valreep). Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.