Vrouw Holle Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Hallo moestuin vrienden Door een vriendin van mij ben ik geïnspireerd geraakt door op een klein stukje tuin toch wat groente en fruit te kunnen verbouwen. Mijn man gaat voor mij een kas bouwen van 200 meter breed, 160 diep en 250 hoog, daarnaast komen 2 bakken van 1 meter breed en 160 diep.Daarnaast zal ik moeten werken met potten her en der door de tuin.De kas en bakken hebben bij zonsopkomst tot ongeveer 14 uur de zon , aan de andere zijde komt de zon ongeveer rond 11 uur tot ongeveer 18 uur en daar wilde ik een zwarte bessen struik neerzetten in een border en eventueel nog wat anders, weet nog niet wat, ook omdat daar wat later de zon opkomt en in de winter wat minder de zon heeft, wel de gehele dag zon in de achtertuin. Ik hoop dat ik een goeie keuze heb gemaakt wat de indeling aangaat, ik ben van de kas uitgegaan, hoe eerder deze de ochtend zon heeft hoe beter, ook voor in de winter dacht ik zo, heb ik dat goed gedacht??? Ik hoop hier veel tips/adviezen vandaan te halen, dus veel te leren. Vriendelijke groeten van Vrouw Holle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom vrouw holle , Ik denk dat je ook een goede keuze heb gemaakt! Succes! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Lokman Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Een kas van 200 meter breed? Daar gaat uw ventje even mee bezig zijn lijkt me Kas van 's ochtends in de zo'n is niet slecht maar laat ze dan wel goed verluchten/openstaan anders gaat het daar gaan "koken". Welkom hier en veel tuinier zeer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Denk dat niet Geert want die kas is ook maar eventjes 250 meter hoog! Klein Eifeltorentje?Welkom bij ons hoor Vrouw Holle. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathanya Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Welkom en vast een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts