wendylieb123 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 (edited) Dit is mijn eerste moestuin seizoen en ik ben een beetje te enthousiast geweest met zaaien en zit nu met een overschot aan mooie tomaten, aubergine- en paprika planten.Ik heb te koop voor 0,50 per stuk:Tomaat-Black Cherry-Tomberry rood-Tomberry geel-Snowberry-Coyote-Millefleur geel-Little white rabbit-Purple cherry-Yellow pear-Zuckertraube-Banana leggs-Currant Sweet pea-Tumbler-Gold Roma-Black Zebra-Dancing with smurfs-Indigo rose-Cherry honing Paprika-Orange sun Aubergine-Kermit F1 Edited May 13, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokrates Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Hm. Je eerste moestuinseizoen en je zaait direct bijzondere tomaten, paprika en aubergine? Ik geloof er niks van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 wat een achterdocht, iemand kan toch zich ingelezen hebben >? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Hm. Je eerste moestuinseizoen en je zaait direct bijzondere tomaten, paprika en aubergine? Ik geloof er niks van.Mja, want alle mensen zijn zo triest dat ze andere mensen voor 50 cent gaan staan opgelichten. Oh, sorry, was even vergeten dat je op dit forum niks mag zeggen over zwakzinnige mensen en hun onnozele reacties. OT: verkoper heeft mij duidelijk gemaakt dat ik kan langskomen voor de planten. Kortom; lijkt mij prima betrouwbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Jammer dat ik in twijfel wordt getrokken. Het is echt mijn eerste zaaiseizoen.Bijzondere reactie dat dan weer wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ktrijn Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Bij mij ook mijn eerste echte seizoen en ik heb ook 9 soorten tomaten en 35 soorten capsicum staan. Waarom niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokfish Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Hier ook hoor, veel soorten tomaten (45), paprika (10) en pepers (6). Ook mijn eerste seizoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Jammer dat ik in twijfel wordt getrokken. Het is echt mijn eerste zaaiseizoen.Bijzondere reactie dat dan weer wel.Gewoon negeren. Er lopen hier rare figueren rond die niet nadenken voordat ze beginnen met typen. Die willen liever een hogere post-count dan kwalitatieve reacties achterlaten. Het is jammer dat ik nu geen auto heb (achterkant ligt er af na een aanrijding), anders was ik zeker een aantal plantjes komen ophalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Oke vervelend voor je. Ik denk niet dat ik de kant van Amsterdam op kom, maar mocht het zo zijn, dan laat ik het weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Bij mij ook mijn eerste echte seizoen en ik heb ook 9 soorten tomaten en 35 soorten capsicum staan. Waarom niet? Ik moest even opzoeken wat Capsicum is maar dat zijn dus paprika's. Knap want die vind ik het lastigst en zijn het minst goed gegaan eigenlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ktrijn Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Capsicum zij zowel pepers als paprika's ik weet niet vanbuiten hoeveel van elk, daarom noem ik ze capsicums Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Misschien een paar foto's van je aanbod, wendylieb? Als je plantjes er goed en gezond bijstaan, kan iedereen meteen al wat beoordelen of/dat het de moeite waard is.Voor goed plantmateriaal is 50 cent een aardige prijs. Dan hebben de mensen met "commentaar" zich kennelijk vergist. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John1977 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Nou vandaag bij deze "handelaar" wat planten geïnspecteerd en gekocht! Blijkt een leuke vrouw die iets te enthousiast gezaaid heeft! Wendy dank voor de mooie plantjes en wie nog plantjes zoekt dan kan ik deze aanbevelen. Mvgrt John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Bedankt voor je reactie John. Ik wens je een goede oogst toe.Inmiddels heb ik foto's toegevoegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Hoi Wendy, ik zie nog geen fotoos staan hoor. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Wat gek. Ik ga voor een herkansing. Bedankt voor je reactie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Nou vandaag bij deze "handelaar" wat planten geïnspecteerd en gekocht! Blijkt een leuke vrouw die iets te enthousiast gezaaid heeft! Wendy dank voor de mooie plantjes en wie nog plantjes zoekt dan kan ik deze aanbevelen. Mvgrt John Goedzo snoer die negatieve reactie maar de mond! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Hoi Wendy, ik zie nog geen fotoos staan hoor. Gelukt ze staan er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Mooie foto's en mooie plantjes hoor! Je hebt het duidelijk in de vingers. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 gelukt, ik zie ze! succes met je eerste seizoen. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 14, 2015 Author Share Posted May 14, 2015 Bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Mooie foto's en mooie plantjes hoor! Je hebt het duidelijk in de vingers. Ze zien er prachtig uit. Ik heb zelf ook enthousiast voor het eerst pepers (25), paprika's (12) en aubergines (4) gezaaid. Inmiddels heb ik een aantal weggegeven en een paar zijn gesneuveld in de strijd. Maar ik heb ook nog een kas vol en een terras vol. Straks genieten van de oogst hoop ik. En nog wat te geef. Ook leuk. Een mooi aanbod heb je gedaan. Ik denk dat je er veel mensen blij mee kunt maken. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 LOL,zo begon mijn eerste seizoen ook. Veel teveel planten,en alles kwam nog op ook Zit je dan met al je pepers en tomaten.En wist ik veel dat die kleine tomaatjes hele grote planten werden.Juist leuk ook ,al die verschillende soorten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samni Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Jammer dat ik in twijfel wordt getrokken. Het is echt mijn eerste zaaiseizoen.Bijzondere reactie dat dan weer wel. Ze zien er mooi uit, hoop dat ik volgend jaar ook zoiets geflikt krijg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enjoy! Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Je planten zien er echt gaaf uit!! Vorig jaar heb ik voor het eerst tomaten gezaaid en had ik ook veel te veel. Dit jaar nog veel meer...maar kan het nu beter plannen in m'n kas Veel succes ermee!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts