Fulvio Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 (edited) ]https://www.moestuinforum.nl/imgupload/uploads/DSCF085539591431858585.JPG[/img]https://www.moestuinforum.nl/imgupload/uploads/DSCF084929081431858573. Aluminium kas 3.0x6.0 meter,glas/kunsstof met 2 zaaibakken, 2 hordeuren, 4 ramen waarvan 2 automatisch opengaan en evt. 3 convectors met thermostaatkranen.Tegen elk aannemelijk bod! Edited May 19, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
methikal Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Misschien handig om er een foto bij te plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulvio Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 Op de een of andere manier worden de foto's niet afgebeeld. Ik heb ze voor de tweede keer geprobeerd toe te voegen, maar ik kan ze niet terugvinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johmir Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Dit zijn meer dan genoeg foto's lijkt me zo....of is dit in de categorie "zoek de verschillen"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Je plaatst nu steeds dubbele en driedubbele foto's. Als je in je bericht op Edit klikt kom je in je bericht terecht en kan je die daar wijzigen. De code tussen de zijn de image codes die bij de verschillende foto's horen.Als je na het uploaden op de betreffende foto klikt dan wordt die code in je text geplaatst op de plek waar op dat moment de cursor zich bevindt.Het is aan te raden om daarná op Enter te drukken om de verschillende codes te scheiden. Dat maakt het een stuk overzichtelijker. Binnen de img code vind je dus ook de naam/nr van je foto zodat je kan kijken of je dubbele hebt toegevoegd of niet.En dan kan je de dubbelen gewoon verwijderen door die te deleten.Vervolgens klik je onderaan het bericht op Voorbeeld (naast de Bevestig knop) om te kijken of het allemaal gelukt is.Zo ja... dan klik je op Bevestig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balto Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Ik zou graag willen weten wat ongeveer je vraagprijs is. Heb je een berichtje gestuurd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts