Dreezy Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw en heb een vraagje. Ik heb nu al verschillende dingen geweckt, maar ik zit met de opslag. Nu heb ik op mijn zolder van mijn huis ruimte, maar is dat een goede plaats om geweckte groenten en fruit op te slaan? Bedankt voor jullie reacties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Ja hoor, als ze maar donker kunnen staan. Dus in een kast bijvoorbeeld. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreezy Posted May 18, 2015 Author Share Posted May 18, 2015 Jorieke, hartelijk bedankt voor de snelle reactie.... Op zolder wordt het wel warm... Zou dat een probleem kunnen zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roelie Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Tja, een kelder, of welke koel(ere) plek dan ook is beter, maar een jaar opslag op zolder zou op zich geen probleem moeten zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 warm is niet fijn, in de zomer 35 graden?wij zetten het dan in de gangkastik denk nog over een ingegraven kast in de tuin, maarja, wat een gedoe hè... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreezy Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 Hoi Rob, Daar zat ik ook al mee.. 35 graden is het zo op zolder . Een kast ingraven in de tuin... Goed idee. .Misschien de schuur onderkelderen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Over 35 graden spreken ze niet, maar in mijn oudbollige weckboekje staat dat ze ook op kamertemp. kunnen worden bewaard. Zolang er dus maar geen directe zon op staat. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreezy Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 ja, kamertemperatuur, maar op zolder wordt het toch wel erg warm in de zomer.... Dus waarschijnlijk zal ik toch moeten uitwijken naar een andere ruimte... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 er is nergens in huis een kast waar je wat ruimte in kan maken? de spullen daaruit kunnen misschien weer op zolder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreezy Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 ja, dat zal ik eens even moeten uitzoeken.... Ik heb het nu even tijdelijk opgeslagen in de woonkamer, maar dat is niet echt een optie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 waarom geen optie? (ik had mijn voorraad voorheen in het tvmeubel staan. daar stond verder toch niets in en mooi donker. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreezy Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 lol, ja dat kan inderdaad ook. Misschien heb ik hier nog wat ruimte vrij of zo.... Zal nog es ff zoeken... Waarschijnlijk is er nog wel wat ruimte nodig. Vorig jaar al ik weet niet hoeveel appelmoes gewekt, dit jaar geen appelmoes, maar de eerste rabarber al geweckt en er komt waarschijnlijk nog wel meer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts