Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Onkruid in mulch van Action?

Recommended Posts

Had ik lekker veel van die mulch blokken, soort van schors/ cocos vezel geperst in blokken, van de Action gekocht voor in de bakken waar de grote beukenzuilen in staan...... juist om onkruid tegen te gaan, zit de boel juist daar onder het onkruid . Ik vermoed dat dit in de mulch zit want bij twee bakken heb ik geen mulch gedaan en daar zit geen sprietje onkruid in

K ga de boel er maar uit schrapen denk ik. Zou je daarover kunnen klagen bij Axtion of zouden ze daar geen garantie op geven? Tja hoe bewijs je dat het daarvan komt?

Edited by Guest

In de kern van alle problemen schuilt een kans

action bedoel je denk ik?

vorig jaar zo'n blok rondom de frambozen gestrooid. geen onkruid opgemerkt.

enige nadeel vond ik dat het na een half seizoen niet veel meer van over was . dit jaar gewoon boomschors, dat gaat hopelijk iets langer mee.

Een mulchelaag is niet altijd afdoende als er veel (misschien reeds ontkiemd voor opbrengen) onkruid aanwezig is. Soms zelfs niet bij dikke lagen (afhankelijk van onkruidsoort). Dan vergt het soms nog een paar keer handmatig weghalen/schoffelen.