mijnspeeltuin Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 (edited) Had ik lekker veel van die mulch blokken, soort van schors/ cocos vezel geperst in blokken, van de Action gekocht voor in de bakken waar de grote beukenzuilen in staan...... juist om onkruid tegen te gaan, zit de boel juist daar onder het onkruid . Ik vermoed dat dit in de mulch zit want bij twee bakken heb ik geen mulch gedaan en daar zit geen sprietje onkruid in K ga de boel er maar uit schrapen denk ik. Zou je daarover kunnen klagen bij Axtion of zouden ze daar geen garantie op geven? Tja hoe bewijs je dat het daarvan komt? Edited May 21, 2015 by Guest Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 action bedoel je denk ik? vorig jaar zo'n blok rondom de frambozen gestrooid. geen onkruid opgemerkt. enige nadeel vond ik dat het na een half seizoen niet veel meer van over was . dit jaar gewoon boomschors, dat gaat hopelijk iets langer mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijnspeeltuin Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 Action ja oeps foutje in de spelling. Nou ik wacht af of er meer klachten zijn. Kan ook zijn dat een lading " besmet" is geraakt..... Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Een mulchelaag is niet altijd afdoende als er veel (misschien reeds ontkiemd voor opbrengen) onkruid aanwezig is. Soms zelfs niet bij dikke lagen (afhankelijk van onkruidsoort). Dan vergt het soms nog een paar keer handmatig weghalen/schoffelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijnspeeltuin Posted May 23, 2015 Author Share Posted May 23, 2015 yep er zit niets anders op Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts