astridbloemetje Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 HalloIk ben Astrid,54 jaar en woont met mijn man en dieren in Oost Groningen.We hebben een grote tuin maar niet echt groene vingers Ik heb ook een kruidenspiraal gemaakt en hoop hier ook wat ideetjes te vinden voor lekkere receptjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Welkom vanuit Stad. En voor uitwisseling van leuke ideetjes/recepten/plantjes e.d. hebben we zaterdag een leuke bijeenkomst gepland. nmm-6-juni-2015-noordelijke-moestuin-middag-in-drachten-t17068.html Misschien vind je het leuk om ook te komen? Op het megagrote moestuincomplex kan je vast veel inspiratie opdoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 groetjes veel plezier hier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 HalloIk ben Astrid,54 jaar en woont met mijn man en dieren in Oost Groningen.We hebben een grote tuin maar niet echt groene vingers Ik heb ook een kruidenspiraal gemaakt en hoop hier ook wat ideetjes te vinden voor lekkere receptjes. Komt helemaal goed, volgend jaar ook een spiraal voor tomaten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts