Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Bij mijn nieuwe boerderijtje staat het helemaal vol met winde, gek word ik er van, je krijgt ze totaal niet weg en klimmen in al mijn groenten.

Nu had ik een stengel in de varkenswei gegooid en de kinders maakten ruzie over wie het mocht opeten. Hetzelfde bij de kippen geprobeerd en ook daar vielen ze aan. Ik ben gaan zoeken op internet en kon eigenlijk niks vinden over de winde. Ik merk inmiddels dat de varkens er echt dol op zijn maar mogen ze dat wel hebben? En hoe zit het met de kippen? Ze zijn tot nog toe er niet ziek van geworden maar ik weet niet wat het op langere termijn doet.

Voor mij zou het een geweldige oplossing zijn om van de winde af te komen, het land wordt er mee overgroeid. Iemand enig idee hier over?

Geplaatst:

Eens een jaartje niets als kippen kweken op dat landje, gegarandeerd veel minder winde, en als ge het twee jaar laat gebeuren dan houdt ge geen winde meer over.

Ge kunt er natuurlijk ook een paar varkens laten bij lopen hé.

Dus, in plaats van groente kweekt ge een jaar of twee vlees op uw veldje.

Maar ik merk wel dat de kippen bij mij geen winde lusten, ook de ganzen en de kalkoenen niet, het zevenblad heeft het wel lastig nu, geraakt zelfs niet meer in bloei.

En de distels worden nog een dertig cm hoog ipv anderhalve meter.

eens goed frezen en dan de beestjes er op los laten. Hoe minder groenvoer ze hebben hoe liever ze het lusten.

Probeer het maar eens op een klein stukje.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

het onkruidboek zegt dat ze eetbaar zijn maar als je er teveel van eet zijn ze laxerend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.